Ja aivan kuin tilauksesta, minun miehettömyyskauteni sai päätöksen. Perjantai-ilta jonka piti olla tylsä koti-ilta muuttuikin railakkaaksi baari-illaksi. Itseni tuntien tämä oli odotettavissa. Olen niin heikko vastustamaan mitään houkutuksia. Niimpä eilen kello yhdeksän aikaan pyöräilin kaverini luokse, jossa katsoimme hänen kaverinsa ja tämän kaverin kanssa(ja että tämä olisi vielä vaikeammin seloitettu, niin me kaikki neljä jaoimme vain kaksi eri nimeä. Olisi ollut hauskaa, jos joku olisi kysynyt meisän nimiämme baarissa!) jääkiekkoa. Suomi voitti, mikä oli helpotus vaikka ei se johtanutkaan mihinkään tärkeämpään. Näin minulle kerrottiin.
 No, hauskassa olotilassa siirryimme yhdentoista aikaan baariin, jossa meno oli vilkasta ja musiikki kuulosti hyvältä, kunnes minä huomasin juoneeni liian paljon liian nopeasti. Inhoan olla humalassa! Muistan kun yhdessä vaiheessa olin yksin tanssilattialla vahtimassa juomia muiden mennessä käymään vessassa/poikakaveria tapaamassa/jossain. Huomasin, että eksäkin oli tullut paikalle. Hän istui seurueensa kanssa parin metrin päässä minusta. Poskiani alkoi kuumottaa ja yritin siinä tanssahdella hienosti yksinäni. Se näytti varmaan aika epätoivoiselta ja hassulta, ihan samalta miltä minustakin itsestäni tuntui.

 Olin jo aiemmin joskus päättänyt, että jos näen häntä baarissa, minä EN lähde paikasta hänen matkassaan. Kuitenkin loppuilta karsi kaveriporukkaamme ja viimeiseksi baarin aukiolotunniksi jäin itseni nimisen henkilön seuraan. Oli ihan kivaa, vaikka emme oikeastaan tunne niin hyvin. Tanssimme jalkamme rakoille. Kello lähenteli puoli neljää kun sanoin, että meidän pitäisi käydä kiertämässä. Kerkisin liikkua ehkä pari metriä kun jo hävitin hänet. Seison yksinäni eksän(myöskin kutistuneen) seurueen pöydän lähettyvillä, kun hän vinkkasi minulle että minun täytyisi tulla istumaan heidän kanssaan. Menin ensiksi istumaan pöydän kulmalle(pieni pöytä, ehkä 50cm korkea :D), josta hän kutsui minut viereensä istumaan. Rymähdin naisellisesti hänen kainaloonsa ja aloitin selittämään, miten en löydä kaveriani ja miten olen juonnut liikaa, ja taisinpa oikeastaan selittää siinä koko illan tapahtumat hänen vain nyökkäillessään. Hän kertoi, miten oli taas katsonut minua illan aikana ja lähettänyt pari tekstiviestiä. Tässä paikassa eivät kuitenkaan kännykät toimi hyvin, joten en koskaan saanut niitä viestejä. Olisi kyllä ollut mielenkiintoista tietää mitä tekstiä sieltä olisi tullut.
 Noh, olin hänen kainalossaan ja hitaat alkoivat soida. Tietenkin hän kysyi minua tanssimaan niitä. Ensiksi tuli jokin biisi, jota en enää muista, mutta sitten tuli Robbie Williamsin She's the One. Eksä inhoaa Robbieta yli kaiken! Hän ei kuitenkaan halunnut pois tanssilattialta, vaan tanssimme kappaleen loppuun. Katsoin häntä jossain vaiheessa silmiin ja taustalla laulettiin juuri: "--she's the one, ou she's the one--". Minua alkoi naurattaa tilanteen ironisuus. Minä en todellakaan ole hänelle se oikea eikä hän minulle!

(Pienenä itsekidutuksena oli pakko laittaa tämä kappale soimaan youtubesta..)

 Musiikki loppui ja minä kurkotin häntä kohti suutelemaan. Outoa, miten tutulta hän tuntuu vieläkin. Siis, olen varmaan ollut hänen kanssaan niin monesti, että toisen huulet jo tunnistaisi vaikka silmät kiinni. Eksä on paras suutelija, jonka kanssa olen koskaan suudellut. Palasimme istumaan, koska hänen piti juoda kaljansa loppuun(yöks!). Istuimme siinä rauhassa, kun huomasin eksän erään hoidon seisovan lähellämme. Minua alkoi ahdistaa ja pelottaa, että mitä jos eksä nyt haluaakin vaihtaa minut häneen. Minua myös hävetti jonkun verran se, että meillä oli tämän hoidon kanssa jotain yhteistä- eksä. Minun mielestäni hoito(miksi käytän tälläistä ällöä nimitystä!?) on kaunis. Ehkä kauniimpi kuin minä. Hän on myös pari vuotta vanhempi. Noh, hänellä oli myös jotain juttua eksän kaverin kanssa ennen kuin hän oli vähän aikaa hommaili eksän kanssa. Hyvin selvästi selostettua. Tämä melkein rikkoi eksän ja hänen kaverinsa ystävyyden.
 Se siitä. Lähdimme pois baarista ja ulkona oli jo ihanan valoisaa! Kesäaamut ovat ihania. Kesä kesä kesä! Rakastan kesää! Hän tuli luokseni, vaikka minulla onkin tämä rasittava tapaus kotonani jokai yleensä ei anna minun vieraideni olla rauhassa. Hauskana ja uskomattomana tapauksena, kun tulimme kotini sisäpihalle, läheisen kerrostalon kolme nuorta miestä olivat läheisellä kadulla- munasillaan. En tiedä miten päädyimme juttelemaan heidän kanssaan, mutta tiedänpähän nytten että minulla on tälläisiä naapureita, jotka tykkäävät esitellä kalujaan liikennepeilille.

 Yö eksän kanssa meni niinkuin yleensäkin. Hän oli liian humalassa toimiakseen. Meni niinkin tutusti, että minun piti käydä ostamassa jälkiehkäisypilleri tänään. En tiedä miksi riskeeraan terveyteni hänen vuokseen vain siksi, että olemme tunteneet niin pitkään. Aivan kuin hän olisi sen turvallisempi seksikumppani.

 Aamulla häräsin siihen kun puhelimeni soi ja äitini soitti. Hän ihmetteli että nukun vielä(kello oli vasta kymmenen! Tietysti nukun!) ja sanoi, että hän ja isäni tulisivat luokseni, jotta pääsisimme ostamaan sen tv-tason minulle. Tämä aiheutti pientä paniikkia, pikaseksiä, yhteistä suihkua ja vielä viimeisiä torkkuja ennen kuin vanhempana tulisivat kolkuttelemaan ovelleni.

 En ole surullinen hänen kanssaan vietetystä "turhasta" ajasta. Olen jo pitkä aika sitten tajunnut, ettei meidän välille tuli enää koskaan mitään. Osaan suhtautua asiaan paljon reaalisemmin nyt kuin esimerkiksi puoli vuotta sitten. Tämä kerta taisi olla viimeinen yhteinen kertamme ikinä. Heh, vaikka ei pitäisi sanoa näin, koska olen ajatellut tällä tavalla suunnilleen joka kerta kun olemme olleet yhdessä. Minä kuitenkin muutan jo kahden viikon päästä, joten on hyvin epätodennäköistä törmätä häneen kun lähden tutustumaan uuden kaupungin yöelämään. "Tulet tietenkin hurmaamaan kaikki miehet siellä niinkuin täälläkin.", hän sanoi. Aika imartelevaa, että hän sanoi noin, mutta ei totta. Lisäksi hän sanoi, miten kissani on vihanen minulle siitä, että joutuu muuttamaan ********, kun selitin että tämä on alkanut repimään tapetteja entistä enemmän. Näistä voisi päätellä, että hänkään ei ole kauhean iloinen muutostani, mutta minä minä voisin tehdä asialle. Parempi vain ottaa askel uuteen elämään ja katsoa mitä kivaa ja jännittävää minulle on luvassa.

 Äh, kolmen tunnin vahinkopäikkärit tekivät olostani entistä nuutuneemman. Minulle krapulan oireita ovat päänsärky, suuri väsymys ja joskus sellainen ällö olo. Onneksi huomenna on vasta sunnuntai ja minä aion ottaa koko päivän aurinkoa.