Tähdet vähenee. Ystävältäni saamaan kirjaseen(se, joka on päällystetty kuvilla minusta kännissä) olen kirjoittanut "seksiseikkailuistani". Eh, tältä vuodelta siis. Ja niitä kertojahan on vain ollut kolme- melkein tasan kolmen viikon välein. Kohtuus kaikessa, eikö? Kaikki kerrat olen ollut saman henkilön kanssa, eksän. Jee jee, kierrätys kunniaan! Pelastan osan planeettamme naisista sydänsuruilta petollisen miehen takia- olemalla itse tämän kanssa.
 Vuoden ensimmäinen seikkailu eksän kanssa oli mahtava! Ajattelin sitä kertaa monta päivää putkeen ja olin onnessani. Eksä sai silloin neljä tähteä viidestä. Toinen kerta tapahtui kavereideni synttäreiden aikaan. Ei niin hyvää, hieman väkinäistä. En oikein edes muista mitä teimme, teimmekö sittenkään edes SITÄ? Kolme tähteä viidestä, kertoo kirjaseni. Vielä en ole kerinnyt kirjoittaa tästä viimeisimmästä kerrasta, mutta voisin jo paljastaa, että kaksi tähteä on maksimi.

 Ensinnäkin: 

 Tapasimme baarissa. En odottanut näkeväni häntä siellä paikassa, missä minä ja V olimme, koska paikka on lähinnä todella nuorten suosiossa. Päätin olla huomioimatta häntä sen kummemmin. Tanssin(sen minkä kykenin! Ensimmäinen aerobic tunti tuntui jo jaloissani) inttipoikien ympäröimänä paljettimekkoni häikäistessä heitä. Totta puhuen en juonut eilen rajojeni mukaan. Minusta on ihan kauheaa olla humalassa! Paljon kivempaa on kun on vain hieman tai ei yhtään humalassa, niin että voi vielä kontrolloida jalkojaan. Nyt useat viinalla terästetyt "jotain hedelmäistä, makeaa"- juomat tekivät tepposet ja olin valmis lähtemään kotiin nukkumaan jo kahden aikaan. Hese-aterialla käynti kesken baari-illan auttoi hieman ja aloin selvitä loppuiltaa kohden.

 Pikakelaus loppuiltaan tässä kohden! Minun ja V:n tiet erosivat, koska hän lähti kahden inttipojan mukaan. Sain kuitenkin myöhemmin tietää, että he eivät ulkonäöstään huolimatta ole olleet armeijassa useaan vuoteen. Inhoan miehellä kajua. Se sopii hyvin harvoille. Ja niillekin keille se sopii, saa kalju heidät vaikuttamaan vähintäänkin epäilyttävältä. Noh, onneksi eksä ei ollut leikanntu kaikkia hiuksiaan, vaikka olikin muuten vieraillut "äidin parturissa". Istuin siis illan viimeiset minuutit eksän ja hänen kavereidensa seurassa. Juuri kun eksä pyysi minua tanssimaan hitaat hänen kanssaan, ne loppuivat ja valot rämähtivät päälle. Ihastus- pokeni tuli hätistelemään meitä ulos. Narikassa hävitin vähäksi aikaa heidät, mutta ulkona törmäsin taas eksään ja hän lähti kaverikseni etsimään kadottamaani pyörää. Ei mene kyllä ihmisellä hyvin, jos ei muista mihin on parkkeeranut polkupyöränsä! Kerran kävelimme pyörän ohi, mutta lopulta se löytyi. Näin pääsimme matkaan ja kohti minun sänkyyni. Jos olisin tiennyt tässä vaiheessa, että kohtaamisemme tulisi sisältämään lähinnä nukkumista, olisin lähtenyt V:n houkuttelemille Osuuspankki-jatkoille. Pojat siis kuulemma asuivat osuupankin yläkerrassa. Aika huippua!
 

 Osuuspankin sijasta minä kuitenkin vietin aikaani omassa pikku kodissani, pinkkien lakanoiden lämmittämänä eksän syleilyssä. Ehkä hieman romantisoitu kuvaus. Oikeasti minä olin jo tässä vaiheessa turhautunut häneen, koska eräs pääosaa esittävä pippeli ei hoitanut hommiaan toivotulla tavalla. Niimpä me nukuimme.. ja nukuimme.. ja nukuimme, kunnes olin niin väsynyt nukkumiseen, että päätin tehdä itselleni pari voileipää ja lukea uusimman Cosmon sängyssä hänen vieressään. Kerkisin lukea niin henkilöhaastattelun kuin molemmat kolumnit eikä hän silti herännyt. Niimpä kävin hänen viereensä lepäämään ja sain siinä "nukkuessani" suunniteltua synttäreitäni taas hieman. Se, mitä tarjoan syötäväksi on ollut vielä hieman hakusessa. Jotain espanjalais-tyylistä. Teemani on siis 'Cinco de Mayo'/fiesta/senoritas/meksikolais- tyyliset synttärit! Tälläiset kutsut minä sitten lopulta tein: 

Sisältä:

 

Kansi:


 

 Huomattavasti hienomman näköiset luonnossa. :) 

 

 Niin, lopulta siis useiden tuntien yöunien jälkeen sain hänet suostuteltua seksiin. Se, että minun todellakin piti suostutella häntä ja herätellä hänen "libidoaan" otti aika lailla itsetunnolle. Mietin, että tässä sitä harrastetaan "avioseksiä". Siis sellaista seksiä, missä kaikki ilo on poissa ja sitä vaan tekee, koska niin on tapana ja niin on tehnyt jo pitkään. Ja mehän, minä ja eksä, olemme harrastaneet seksiä melkein kaksi vuotta. Emmekä edes ole olleet yhdessä kuin sen pari neljä kuukautta, minä aikana seksiä oli ehkä vähän enemmän. Miksi tämä on siis mennyt tähän? Miksi satunnainen seksi hänen kanssaan tuntuu välillä vuosien kuluttamalta jyystöltä? Onko hänkin kyllästymässä minuun? Noh, sama se. Mutta sen kyllä päätin, että 12 tunnin yövierailut saavat riittää! Minä en ole kerinnyt tehdä tänä päivänä muuta kuin ruokaa ja käydä suihkussa. Piti käydä katsomassa se Avatar- leffa, mutta koska tililläni on 7€ baari-illan jälkeen ja olen muutenkin niin väsynyt(hassua, että silti!), menen katsomaan sen huomenna. Täytyy  vain soittaa äidille ja pyytää heitä laittamaan parikymppiä tililleni. Tiedän, että minua harmittaa jos en kerkiä katsomaan sitä leffateatterissa.

 Mutta nyt vielä jotain syömistä ja sitten katson Villagen- viidettätoista kertaa. Se on vaan silti niin pelottava! Tälläisessä kauhuleffan-katsomisessa mies vierellä olisi kiva. :)