Näin tänään Sweetien. Hän ajoi ohitseni neljän ruuhkassa ja oli niin keskittynyt ajamiseen ettei huomannut minua. Se ei haitannut minua. Ensin huomasin hänen autonsa värin ja mallin, sitten rekisterinumeron, jonka jälkeen varmistin vielä kuljettajaa katsomalla että se oli hän. Kai se oli hän, rekkari täsmäsi, mutta hänellä näytti olevan lasit. Hmm.. Outoa. No se hänestä! Olisi kyllä mielenkiintoista tietää miten hänellä menee nykyään. Harmi että minä en voi vastata hänelle kuulumisten vaihdossa, että olen löytänyt uuden, ihanan miehen, jonka kanssa asun yhdessä ja odotamme syysvauvaa! Aina vaan samaa "Noo ihan kivasti, ei mitään erikoista.".. Plääh, olkoonsa!

 Näinä kuukausina mitä olen ollut töissä päiväkodissa, olen joutunut mitä hulluimpiin tilanteisiin. Esitin joulun alla Joulupukkia, tai miten se oli Joulutonttua. Tänään sain tietää, että minun täytyy esittää possua! Kyseessä on näytelmä "Kolme porsasta ja iso, paha susi". En vielä tiedä mitä roolini vaatii. Toivottavasti ei kimakkaa röhkimistä! Olisi hieman koomista. Ei minua haittaa joutua naurunalaiseksi, mutta tämä olisi jokin asia, jota en välttämättä laittaisi CV:eeni.

 Sweetien lisäksi olen ajatellut eksää. Jotenkin viime kohtaaminen hänen kanssaan tuntui niin luontevalta, mutta toisaalta- niinhän se aina. En kuitenkaan ole ottanut häneen yhteyttä millään lailla. Mitä nyt olen hieman vakoillut häntä Facebookissa. Kiinnostukseni häntä kohtaan on täysin seksuaalista, kuten olen monesti painottanut, mutta ei sekään ole hyvä asia. Pitäisi pystyä olla täysin neutraali häntä kohtaan. Vaikeaa..

 Hih, Madagascar on yksi lempileffoistani. Vaikka mielestäni lapset eivät täysin tajua miten täynnä piilomerkityksiä se elokuva on! Voisi sanoa, että koska aikuiset ovat tehneet animaation, ymmärtävät myös toiset aikuiset sitä parhaiten. Joskus ärsyttää, että tietyt leffat saavat nimityksen "lastenelokuva", vaikka se tulee suositummaksi hieman vanhempien keskuudessa! Itse aion mennä katsomaan lapsille suunnatun elokuvan Hassut hurjat hirviöt(Where The Wild Things Are), vaikka luultavammin muut katsojat ovat minua 15 vuotta nuorempia. Se tulee ensi-iltaan huomenna. Pitäisiköhän yrittää päästä katsomaan se jo silloin? Voi höh! Katsoin juuri tämän kaupungin elokuvateatterin sivuja, eikä sieltä löytynyt tuota elokuvaa! Toivottavasti se tulee vielä valikoimaan. Haluaisin niin nähdä tuon.
 Hups, takaisin Madagascariin! Olen nähnyt molemmat osat niin monta kertaa, että melkein muistan vuorosanat ulkoa. Escape 2 Africa:ssa on kohtaus, jossa pingviinien johtama pelastusoperaatio saa pelastettua Alexin ja Melvinin, mutta tiedonanto ei täysin toimi. Sen sijasta, että Alex sanoo: "Nostakaa ylemmäs!".. Hitto, selitän taas liian yksityiskohtaisesti. Noh, apinat kuulevat hieman väärin ja kauhumummo päädytään kaappaamaan kyytiin padolta, joka murtuu. Taustalla soi Copacabana. Hyvin iloinen rytmi traagisilla sanoilla.

Her name is Lola, she was a showgirl
But that was 30 years ago, when they used to have a show
Now it's a disco, but not for Lola
Still in the dress she used to wear, faded feathers in her hair
She sits there so refined, and drinks herself half-blind
She lost her youth and she lost her Tony
Now she's lost her mind!

 Olen varma, että minulle käy samoin! :D Hieno tulevaisuus minua odottaa..