Jo pari viikkoa sitten sain pikkujoulu- kutsun, johon vastasin innoissani myöntävästi. Kaksi yhdessä asuvaa kaveriani päättivät järjestää glögi/pipari/singstar- henkiset pippalot kotonaan ja mikäs siinä, hauskaa oli! Kello 11 maissa lähdimme parilla taksilla keskustaan päin baariin. Osa porukasta lähti eri suuntiin, mutta me pari lähintä kaveria pysyttelimme yhdessä. Ilta oli varsin kaoottinen, kunnes lähempänä klo 1-2 yöllä päätimme vaihtaa baaria- ehkä paikanvaihto toisi jotain rotia touhuun! 
 Päädyimme kuitenkin juuri täysi-ikäisten keskuudessa hyvin suuressa suosiossa olevaan paikkaan, jossa ainakin minä tunsin oloni välillä ikälopuksi. Kaverini Katjan kanssa löysimme lopulta paikasta tuttujakin, mutta alkuillan sotkut olivat jonkin verran häirinneet tunnelmaa, joten hän päätti vetää kännit ja minä päätin mennä yksin tanssimaan. Ehkä joulunpunainen minimekkoni teki pointtinsa selväksi, mutta pitkään minun ei tarvinnut tanssahdella yksinäni, vaan pian ympärilläni pörräsi keskenkasvuisia poikasia. Täytyy myöntää, että itse pidän hieman vanhemmista miehistä, ehkä 21-25 vuotiaista, koska he ovat kokeneempia kaikin puolin. Ja usein paremman näköisiäkin. ;) Noh, tänään oli tarjolla vain nuoria vasoja, joten kun huomasin takavasemmallani pyörivän 180cm-> pitkän, laihan ja ihan kivannäköisen poitsun, päätin hieman höllätä odotuksiani. Sitäpaitsi, hän osasi tanssia hyvin! Monen muun naisen tavoin sydämeni sulaa, jos mies omaa sulavat liikkeet. Siitä voi vaan päätellä, missä muualla hän voi olla myös sulava. 
 Musiikki ei enää ehkä ollut niin hyvää, mutta olin todella iloinen tanssikaveristani ja tanssimme ehkä sen puoli tuntia ennen kuin hitaat alkoivat soida. Samalla selvitimme toistemme nimet, mitä teemme, yms. tämmöiset perustiedot, jotka on kai ihan kohteliasta tiedustella tulevalta seksikumppanilta.

 Päädyimme sitten yhtä matkaa kävelemään luokseni ja sinne päästyämme hän ilmoitti kissa-allerigiastaan. Omistan siis tuon yhden pentukissan, joten huolestuneena kyselin millaisia oireita hänelle mahdollisesti tulee ja olisiko parempi, jos hän sittenkin lähtisi omaan kotiinsa. Poitsu esteli ja vakuutti, että kyllä hän pärjää, joten en ollut huolissani kun aloimme nukkumaan. Kuitenkin kun aloitimme seksileikit, hän tuntui useasti hierovan toista silmäänsä. Pian kauhistuin huomatessani, että hänen toinen silmänsä oli muurautunut kiinni! Vielä tässäkin vaiheessa hän olisi halunnut jatkaa touhuja, mutta minä järkevänä estelin ja päätin lähettää hänet pois ettei minun seuraavaksi tarvitsisi soittaa ambulanssia! Harmi, että yömme jäi lyhyeen. Hän olisi ollut varsinkin kropaltaan sellainen, jonka olisin voinut ottaa toyboykseni, mutta harmillisesti hän oli hyvin kokematon. Välillä tunsin itseni varsinaiseksi dominaksi ohjaistaessa häntä. Ei hyvä! En halua olla koko aikaa ohjissa, vaan haluan että mies tietää mitä haluaa, ja tekee niin myös.

 Linnajuhlat näköjään alkoivat juuri sopivasti, vaikka jotenkin katsoin tv-ohjelmista, että ne olisivat alkaneet vasta kahdeksalta. Noh, onneksi en missanut mitään, vaan selailin kanavia oikeaan aikaan.  Tälläisenä päivänä kuin Itsenäisyyspäivä olisi tajuttoman ihanaa katsoa Linnanjuhlia kullan kanssa, syödä mässyä ja olla vaan. Kaverikin menisi hätätilanteessa, tai tuo kissakin taitaa mennä minulla hätätilanteessa, mutta muuten.. Tiedän, että en halua tällä hetkellä parisuhteeseen, koska aika ei ole oikea. Muutan ensi syksynä muualle, enkä halua että minulle jää mitään suurempia siteitä tänne. Kaukosude onnistuisi luultavammin minun puolelta, mutta en tiedä haluaisinko vaatia toiselta osapuolelta sitä, että viikonloput olisivat varattuja VAIN minulle, sitä ikävää ja paljon suurempaa luottamusta kuin tavan parisuhteessa. Ooh, millaisethan puvut PMMP:n tytöillä on?! Tälläinen pikku huomio tähän väliin. Kuten näkyy, olen järkeillyt tätä asiaa hyvin paljon mielessäni, mutta ehkä minun ei oikeasti tarvitse olla huolissani siitä, iskeekö joku mies minut tyttöystäväkseen vai ei. :)