Nelly.comista tuli tänään paketti- naurettavan iso paketti. Sen lisäksi että olin jo aiemmin ostanut vaikka mitä, minun piti raahata vielä kotiin noin kokoa 80x80 kokoinen paketti. Se oli kyllä muovipussissa ja siinä oli kantokahva, mutta silti tunsin oloni aika naurettavaksi. Eih, kaikki saivat tietää että nettishoppailu maistuu minulle oikein hyvin. Paketissa oli neljät kengät. Mustat, mokkanahkaiset, varsisaappaat, joissa on varressa hapsuja. Lisäksi kahdet mustat korkkarit ja musta ballerinat. Tässä vielä kuvat:



Nätit, halvat korkkarit. Mutta..



...liian pienet! Minulle käy näin ehkä kerran tuhannessa vuodessa. Yleensä koko 36 ei ole koskaan liian pieni. Höh, nämä menevät palautukseen.

Korvaavat kengät melkein identtisille H&M:n mustille korkkareille. Näissä on kuitenkin paljon korkeampi korko. O-ou.

Ihanat paljettiset ballerinat. Hih, nyt minulla on mustat ballerinat, mutta vielä pitäisi hommata mustat, yksinkertaiset, ballerinat.

Mietin pitkään laitanko tätä kuvaa, koska jalkani näyttää ylipaksulta. Tuollaiset kengät siis kylmään loppukesään/alkusyksyyn. Varren voi myös kääntää.



Kengät pääsivät vaatehuoneeseeni vielä odottamaan muuttoa.

Perjantai, ja kaikkia luonnon lakeja vastoin minä olen koko illan kotona. Niin, eipä tässä ole muutakaan tekemistä kuin päivittää tätä blogia. Ehkä illempana voisi käydä vuokraamassa DVD:n, mikä on ehkä säälittävintä ikinä. Pitäisiköhän selittää jotain poikaystävästä ja ostaa varulta kaksi karkkipussia, jotta kassa ei luulisi minun katsovan elokuvan ,varmaankin sen romanttisen komedian, yksinäni. Ei vain tee mieli lähteä mihinkään. Kävimme baarissa jo keskiviikkona, ja sitä ennne olen tissutellut kotona vaikka miten paljon. On varmaan huono merkki, että joutuu itse säännöstelemään juomistapojaan/kertoja.

 Varastin kaveriltani erään hänen ideansa. Hän oli hankkinut varmaankin kalastukseen tarkoitetun lokerikon, johon hän järjesteli nappikorviksensa. Minä olin niin vaikuttunut hänen ideastaan, että kävin itsekin ostamassa Clas Ohlsonilta samantapaisen laatikoston. Nyt on minunkin korut järjestyksessä!



 Kohta aloitan pienen valokuvakehyksien uudistamisen. Maalaan puun- ja keltaisenväriset kehykset hopeamaalilla. 4,95€ Tiimarista. Tulisipa niistä hienot, koska haluaisin uuteen kotiin esille pari valokuvaa.