Tänään pitäisi mennä katsomaan Chisua^^

 Koska en ole koskaan pitänyt hänestä artistina, yritän nyt käännyttää itseäni. Latasin spotifyn "Vapaa ja yksin"- albumin. Kappaleet, joista oikeasti pidän ovat tuon otsikon kappale ja Kerrasta poikki. Se on jotenkin sirkusmainen ja hilpeä kappale, ja intro on tarttuva. Sen ainakin, jos kuulisi tänään niin olisi kiva! Ja voinhan myös itse samaistua kappaleen sanomaan, vaikkenkaan halua enää ajatella niitä aikoja..

 Olo on muuten ihan tyhmä! Yöllä kun menin nukkumaan minulla oli kauhen kuuma ja mahaan koski. Vähensin vaatteita tasaisin väliajoin, mutta oli vielä pakko kääriytyä peittoon, koska kissani suurinta huvia on hyökkäillä paljaiden varpaiden kimppuun. Niin ja menkatkin alkoivat oltuaan myöhässä viikon! Huh! Ei sillä, että olisi ollut huolta mahdollisesta raskaudesta, mutta ainahan se pistää huolestumaan jos kroppa ei toimi tutulla tavalla. Kun sitten tänä aamuna heräsin, meinasin ensiksi tukehtua limaan, sitten haukoin henkeäni pari kertaa ja yskin limaa ulos samalla kun nenäni vuosi räkää. Anteeksi liioista yksityiskohdista! Tiettyhän tätä flunssaa on ollut liikkellä vaikka miten pitkään, mutta ennen tätä olin pystynyt välttämään sen. Tyhmää, että minulla ei nykyään ole mitään vastustuskykyä vaan saan kaikki kausitaudit!
 Henkinen olo on myös samankaltainen kuin muukin olo. Jotenkin tympii se tyyppi. Tai siis en nyt kyllä ymmärrä itseäni. Heti jos joku kiinnostuu minusta, minä laitan pakin päälle! Olen aina vähän ollut sitoutumiskammoinen, eikä sen uudelleen puhkeamiseen tarvita todellakaan kosintoa tai muuta sellaista, pelkkä miehen mielenkiinto riittää. Minä haluan olla se, joka tekee aloitteen ja joka on enemmän kiinnostunut. Tämä usein on johtanut siihen, että lopulta minä olen todella ihastunut mieheen, kun taas mies miettii vielä olenko tyttöystävä tyyppiä vai vain ystävä. No ei siitä miehestä siis ole vielä mitään kuulunut, mikä toisaalta on helpottavaa, mutta sitten kun kuuluu niin.. Mitä ihmettä me voimme puhua siellä kahvilla? Mitä jos en muista minkä näköinen hän on? Mitä jos minä olen pettymys hänelle? Entä jos sittenkin huumaannun häneen ja hän ei minuun? Ääks!!! Miksi välttämättä tahdon tehdä elämästäni vaikeampaa tälläisillä tyhmillä kysymyksillä?? 

 Ja miksi kaupat eivät ole auki? Minun tekisi mieli jotain hyvää tai edes jotain valmisruokaa! En jaksaisi ruveta sulattamaan kanaa ja kypsentämään sitä tälläisessä olotilassa. Hassua, että jaksaisin silti kävellä kauppaan..

 Hups, aloin taas kuunnella Irinaa! Takaisin Chisuun! On huippua, jos keikalla osaa esiintyjän kappaleiden sanat ulkoa!