En ole moneen päivään kirjoittanut, koska olin henkilökohtaisessa fb-lakossa. Minulla on tänne samat tunnukset kuin sinne, joten jos yritin kirjautua tänne, kirjauduin samalla automaattisesti sinne. Poistin siis profiilini sieltä kokonaan, mutta koska olen vain ihminen, palasin kultani luokse viikon eron jälkeen. Niih. Eihän siellä ollut ihmeempia tapahtunut, pari paria oli muodostunut (ikisinkku kaverini(miespuolinen) seurustelee!!), sekä paljon naistenpäivä toivotuksia. Huoh, eipä poikennut tuo päivä sen suuremmin muista päivistä minun kohdallani. En muistanut muistaa ketään, eikä kukaan kyllä muistanut minuakaan :D Ei yllätyslounaita, ei kukkia, ei naisellisia kortteja, ei suklaata. Katkeruuden siemen sai itää..

 Noh. Olenhan minä toki tehnyt tässä pienellä viikon lomallani vaikka mitä, kuten: 

Lakkasin kynteni. Punainen kynsilakka on jo alkanut lohkeilemaan, mutta mustat varpaankynnet ovat ja pysyvät!

Tämä on jo hieman vanhempi kuva. Tein pyhän lupauksen, että nyt loppuu löysäily. Ei enää tälläisiä!

 Sen sijasta olen kokannut tämän kaltaista terveellisempää ruokaa. Kanakastiketta, juuri uunista tulleita kalkkunan filepaloja ja tuossa yhdessä kattilassa kiehuu kukkakaali. Nami. Ainut oikeasti hyvänmakuinen ruoka noista oli kanakastike. Mutta minun on jatkettava tätä ruokavaliota, koska runsashiilihydraattinen ruokavalio vain turvottaa ja väsyttää minua. Totta se on, että minulla on paljon energisempi olo nyt kun en ahda sisääni suuria pasta-annoksia, useita paloja leipää(en syö enää leipää ollenkaan, en edes ruisleipää), karkkia, sipsejä ja mitä nyt tuleekaan mieleen sanasta "roskaruoka". Sen sijaan syön vaaleaa lihaa, kasviksia, hedelmiä, marjoja(näistä saan ne hiilihydraatit), pähkinöitä, pilttejä, rahkaa, raejuustoa, paljon maitotuotteita(vähärasvaisia) sekä jos makeanhimo yllättää, niin paljon kuivattuja hedelmiä(maha toimii ainakin!). :) 

 

 Sitä paitsi, ei tämä ruokavalion muutos nyt niin vaikea ole, jos voi herkutella tälläisellä jälkkärillä! Pakastemansikoita ja yogurttia! Toki yogurtissa on jonkin verran lisättyä sokeria ja marjoissakin säilymisen takia, mutta itse en lisännyt muuten taloussokeria tähän herkkuun.

 Jäinkin heti koukkuun näihin ja tein tälläisen eilen. Pohjalla on murskattuja täysjyvämurojen lopuska, päällä yogurttia ja vadelmia. Taisin vielä syödä toisen samanlaisen tämän jälkeen, mutta en ottanut siitä kuvaa :) 

 Olen tehnyt muutakin herkutellut. Tiskasin viikon tiskit. Etsi kuvasta tiskiapuri.

 Olen myös ulkoillut tämän hyvän sään "pakottamana". Tämä kuva on kaupunkini keskustasta. Olin vähän kamerani kanssa turistina ja otin kuvia muistoksi, että muistaisin tämän paikan sitten kun muutan pois.

 Nyt kello lähentelee puoli 12 ja minä lähden kohta kaupungille. Täytyy vihdoin käydä ostamassa muistikortti tähän kameraan. Ei oikein ole kivaa poistaa edellisiä kuvia esim. keikoilla, koska tähänhän sopii se tasan 40 kuvaa. Tälläistä ostosmatkaa varten olen varautunut mm. meikkaamalla, laittamalla hiukseni, varaamalla hienot vaatteet, laittamalla hieman uutta hajuvettäni sekä miettimällä missä kaikissa elektroniikkaliikkeissä voisin käydä naisellisesti räpsyttelemässä ripsiäni ja kyselemässä sitä korttia. Hieman säälittävää ehkä! Mutta miehet ovat paria poikkeusta lukuunottamatta hyviä asiakaspalvelijoita. Ja minähän vaadin palvelua, perkule!!