^^En tykkää Jenni Vartiaisesta, tuo vain soi päässäni. Tylsää.

 Ja tyhmää, että olen lihonut 7kiloa viime kesästä! Eikä!! Varsinkin tällä hetkellä masentaa, kun minunhan pitäisi olla laihtumisvaiheessa kaiken syömäni terveellisen ruoan takia! Epäreilua! Miksi vanhuus tuo lisäkiloja? Miksen voi enää syödä mitä tahansa ja pysyä laihana? Hyvästi laihat geenit, hyvästi kimmoisa iho, tervetuloa rypistyvä iho ja riipputissit! Hitto.

 Mutta toisaalta, nyt taas kun en ole niin tyytyväinen ulkonäkööni saan enemmän katseita miehiltä! Taikka kuvittelen. Ehkä. Ehkä en. Oih, toisin kuin joskus väitin, tässä kaupungissa ON ihania miehiä. He ovat vaan viettäneet hiljaiseloa kuin sipulit maan sisässä, mutta tunkeutuvat nyt esiin keväauringon lämmittäessä. Ja minä huokaan! Ihania, pitkiä, hyvännäköisiä, urheilullisia, suloisia, hassuja, kaikenlaisia miehiä! Joko he ovat uusintakierrokselle(jätettyään rumat tyttöystävänsä) taikka he ovat olleet vain jossain piilossa. Hassua, että baarissakin voi olla jonkun ihmisen kanssa useampia kertoja samaan aikaan, mutta sitten eräs kerta todella huomaa toisen. Vaikka tähän olisikin törmännyt jo useita kertoja ennen.
 Ehkä ulkonäöllä ei ole niin suurta vaikutusta. Ehkä enemmän on painotusta sillä, että minä olen taas kahteen vuoteen oikeasti kiinnostunut miehistä- uusista miehistä. Sitä ennen aika meni surressa eksää ja riippuessa epätoivoisissa miellekuvissa meistä kahdesta. Enää en ajattele niin. Haluan kokea ihastumisen tunnetta. Ihanaa, että tunnen taas näin!

 Huomenna tiedossa siis bileet(keskellä viikkoa ja minä käyn vielä töissä. Ehkä olen sittenkin vielä nuori!), joihin pitäisi löytää unelmamekko! Sellainen mekko, joka saisi toiset naiset kateellisiksi ja miehet halukkaiksi! Ja tärkeintä, minä tuntisin oloni hohdokkaaksi, seksikkääksi ja tajuttoman kauniiksi.