Olen hieman pitänyt hiljaiseloa, koska olen ollut kiireinen. Koneeni ei ole myöskään toiminut toimitulla tavalla. Koko eilisen illan nettiyhteys oli vihreällä, mikä tarkoittaa hitainta mahdollista yhteyttä, mutta tänään se on ihanasti totellut toiveitani ja loistanut sinisenä. Siksi sainkin aika vaivattomasti siirrettyä tänne joitain kuvia. Kuten ylläolevan Tsiiikin kuvan. Okei, vähän noloa kirjoittaa se noin. Siis Cheekin kuvan. Olimme katsomassa häntä tyttökavereideni, ja useiden muiden naisten, kanssa viime viikon torstaina. Miehiä oli paikalla todellakin ehkä se kymmenen. Ah, olisipa kelvannut olla mies! Minä ainakin olisin ihan taivaassa, jos joskus joutuisin tälläiseen tilanteeseen. Cheek oli kuitenkin ihan hyvä ja katsoimme häntä aika eturivistä "sivukatsomosta", joten kuvatkin onnistuivat ihan kivasti.

Sitten vietin myös synttäreitäni. 13.2, vaikka virallinen päivä olikin jo päivää aiemmin. 20- kakku vielä vähän vaiheessa. Kuorrutin sen meksikon lipun väreillä, teeman mukaisesti. Tuli siitä ihan hyvänmakuistakin. Päätin kuitenkin, että tämä oli viimeinen kakku minkä minä teen, koska räjähtäminen oli hilkulla koko ajan sitä väkertäessä. Huh, vaikka tykkäänkin seurata joitain leipomisblogeja, en kuitenkaan taida itse pitää siitä leipomisesta.

 

 Ainiin, tässä osa lahjoistani! Pitäähän niitäkin esitellä! Oih, en todellakaan odottanut mitään keneltäkään, mutta sain aivan ihania lahjoja: 

Erotica: 69 Kiihottavaa Kirjaklassikkoa- kirja kahdelta kaveriltani. Kuulemma koska pidän lukemisesta ja noh siitä erotiikastakin, niin tämä olisi oikein sopiva kirjanen minulle. Lueskelin sitä jo vähän ja olihan se ihan kiinnostava.

 

Ainoalta miespuoliselta vieraaltani sai kissalapseni myös muistutuksen! Suloisen vaaleanpunaisen "kourmee"- aterian! :) Oih, hänen pisteensä kyllä nousivat minun silmissäni sen saman tien!

Sitten sain teema- lahjan eli kaksi pikkupulloa tequilaa(tämän lahjan käyttöönottoa pitää kyllä odotella vähän aikaa, tällä hetkellä minulle tulee paha olo jo tätä katsoesssa..), suolaa ja sitruuna!

Sain toisenkin kirja-lahjan. Samaiselta pojalta siis. Kirjan nimi näkyykin kuvassa aika hyvin.

 

Ikävä kyllä sairastuin seuraavana päivänä ihanaiseen Noro- virukseen, tai siis sen oireet alkoivat ja maanantaina hain sairaslomaa. Eilen olin jo onneksi tervehtynyt enemmän ja siinä makaillessani sängyllä huvitin itseäni mm. ottamalla kuvia varpaistani ja suloreisistäni(kuva ylempänä), ja koska aurinko paistoi niin kivasti, myös ottamalla kuvia varjokuvastani. Kaksi päivää sisällä ja minä sekoan täysin.

 

Olen kyllä myös katsonut leffoja. Tai no sarjoja. Muumit! <3

 

 Miesrintamalla ei sen suurempaa. Olen nyt tämän vuoden puolella hässinyt eksäni kanssa kolme kertaa. Viime viikon lauantaina viettäessäni synttäreitäni baarissa, näin hänet taas siellä, mutta yritin olla sellainen etten huomaisi häntä. En sitten tiedä onko se miten vahingollista. En vain koskaan voi olla hänen kaverinsa. Ei eksien kanssa voi olla kaveri, koskaan, ei samalla tavalla kuin muiden ihmisten kanssa. Lähdin jo kahden aikaan baarista, suruissani ja taisinkin vähän itkeä siinä matkalla kun kävelin kotiin ja satoi niin tajuttoman kauniisti lunta. Ohitin erään istumapaikan, jossa sisällä soitettava musiikki kuuluu ulos. Olo oli kuin elokuvissa, missä taustalla soitetaan jotain musiikkia mikä kuvaa roolihahmon sen aikaisia tunteita. Hah, minun kohdallani alkoi soida todella surullinen kappale, jota en kyllä enää muista, mutta se oli jotenkin niin ironista. Jes. Kun pääsin kotiin lähetin viestin eksälle, että hän voisi tulla luokseni, mutta hän ei koskaan vastannut siihen tai tullut luokseni. Että sellaiset synttärit.

 En kuitenkaan halua liiaksi masentua tästä. Siskoni osaksi pakottamana, tai siis opastamana, liityin facen "Are You Interested?"- juttuun. Siis tämä toiminto on edelleen voimissaan, vaikka se on kai ollut käytössä jo pari vuotta. Ihme kyllä, olen saanut sieltä pari ihan kivaakin yhteydenottoa. En sitten tiedä pystynkö oikeasti suhtautumaan tälläiseen ihan vakavasti, mutta saapahan tästä edes pientä itsetunnonkohotusta. Tällä hetkellä minulla on "juttua" erään henkilön kanssa, joka harmi kyllä asuu Tampereella. Katsoo nyt. Jotenkin tuntuu, että en haluakaan enää omaa Digiä. Jaksa noita digpäitä! Miehet ovat niin vaikeita. He saavat naisen tuntemaan olonsa ihan sekopäiksi.. Että huh, että minulla ei ole ketään! Selviydyin!