Minulla on vähän surullinen olo eilisen takia. Eilen oli myös yksi hauskimmista illoista, mutta olen jo ehtinyt ohittaa hauskan oloni ja tukeudun vaan tuttuun alakuloisuuteeni. Lyhyesti selitettynä näin taas eksän. Hän tuntui niin oudolta. Minä haluan häntä niin paljon. Jos hän tietäisi miten paljon se varmasti pelottaisi hänet pois ja ongelma olisi ratkaistu! Emme näkisi enää.
 
 Lauantaina eksä lähti lopulta joskus puoli viiden aikaan. Minun piti pyytää häntä lähtemään, koska minun piti vielä siivota ja valmistautua iltaa varten. Vielä ovella ennen kuin hän lähti sanoin: "Tiedät kai, että emme tule näkemään pitkään aikaan..". Sitten hän vielä palasi luokseni ja suuteli minua nopeasti. Sanoimme moikat ja suljin oven. Heti saatuani oven kiinni aloin nieleskellä kyyneleitä. Tuntui niin typerältä itkeä. En ole itkenyt hänen vuoksi pitkään aikaan. Uskon kuten Carrie, että ehkä on olemassa tietty kiintiö kyyneleitä yhtä miestä kohti ja minä olen käyttänyt jo omani. Enää tunnen lähinnä ärsytystä.

 Olipas oikea hulinailta eilen ja hyvä niin! Oli niin ihanaa viettää aikaa lukioaikaisten parhaiden kavereiden kanssa. Synttärisankari oli mielissään lahjastaan ja viini virtasi iloisten juhlijoiden kurkuista alas. Oikeasti minun tekemäni herkkudrinkit.. Ja parit shotit. Huih, minulla on paljon mustia aukkoja muistissani eilisillasta. Pelottavaa! En vain esimerkiksi muista mitä tapahtui loppuillasta, miten pääsimme baarista pois jne. Kauheaa. Nyt kyllä alan tarkemmin katsomaan miten paljon oikeasti käytän alkoholia!!

 Näin eksää siis baarissa ja se oli kyllä iso yllätys(taas), koska kerkisin jo täysin hyvästellä hänet mielessäni lauantaina, mutta sitten näinkin hänet. Tuntui tyhmältä. Viime vuonna oli useita kuukausia, että en törmännyt häneen baarissa, mutta nyt on melkein sääntö että olemme siellä samaan aikaan. Liian paljon liian usein. Hellävarovainen vieroitus hänestä ei kyllä sitten toteutunutkaan vaan joudun kiskaisemaan itseni irti.

 Oloani helpottaakseni tein Spotify:n "Sydänsuruihin"- biisilistan. Keräsin sinne klassikkoja kuten Bon Jovin Alwaysin, Celine Dionin All By Myselfin, yllättäviä kappaleita kuten Lady Gagan Brown Eyesin ja When Love Takes Over-bilebiisin. Minulle tulee tuosta viimeisestä niin surullinen olo. Kappale jonka aikana eksä suuteli toista tyttöä, vaikka minä kävin pyytämässä tätä kappaletta itselleni. Noh, huonot muistot siis, mutta kappale on silti niin ihana! Move on Now on Hard-Fi:n kappale, joka kertoo aika hyvin tästä minun tilanteestani. Täytyy nyt vain move on..