Ompas syyllinen olo. Sain palkan pari päivää sitten. Odotettua pienemmän ja aioinkin heti tehdä hyvän teon ja maksaa erään ison velkani pois. Sen sijaan olen käyttänyt sen melkein kokonaan(en ole uskaltanut käydä katsomassa tilini saldoa) tänään erilaisiin "humputuksiin".

- Kampaaja 55€
- Kosmetiikkaostokset 63€(sisältää 55€ maksaneen hajuveden, Armani Code vihdoinkin meillä on toisemme! Taidankin vaihtaa sukunimeni Codeksi..)
- Anttila- ostokset 36€(Täykkäreiden 4. tuotantokausi, jota olen niinikään himoinnut jo pitkään, sekä ihonhoitotuotteita)
- 15€ maksanut aitoa nahkaa oleva laukku, joka on tarpeeksi iso baarireissuja varten
- H&M 10,90€(katsoin kuitista): 3 hiuspantaa, lajitelma nappikorviksia, yhteensä 18kpl sekä iso 'kultainen' sormus
- Filmtown, kaksi vuokraelokuvaa: Ihana, IHANA, Lost in Jane Austen- Jane Austenin maailmassa(vihdoin tiedän miten eräs tv:ssä näkemäni minisarja sai päätöksensä, missasin juuri viimeisen jakson!) ja Up- kohti korkeuksia. Lisäksi liityin v.i.p- klubiin, jolla saa hyviä tarjouksia, tähän meni 5€. Yhteensä 13€

 Yhteensä: n. 193€

 Okei, tämä ei kaada maailmaani, vaikka tuo onkin hurja summa. Kyllä minä jotenkin selviän. Olinhan samanlaisessa tilanteessa n. kuukausi sitten. Tähän tosin liittyy suuri velkani, mutta noh.. Kyllä minä selviän, olen seikkailija! Tyhmä inside juttu.. :D

 Nyt aion kuitenkin nauttia kaikista ihanista tavaroistani. Huuhtelen krapulaväsymyksen merkkejä pois kasvoiltani uudella mutanaamiolla, katson lastenleffan, jota katsoessa ei tarvitse olla vakava ja toistelen lempilainaustani: "En ajattele sitä tänään, ajattelen sitä huomenna." Itsepetos on vienyt minua ennenkin pitkälle!