Örph.. *röyhtäys*

 

 Anteeksi. Olin yhden yön kotikotona, ja tuli hieman syötyä liikaa. Ahdistaa, lainasin siskolta farkut, jotka kuulemma mahtuvat hänen päälleen ja kun itse yritin mahduttautua niihin, se jäi yritykseksi. Otin ne kuitenkin, koska en omista mitään tarpeeksi tummia farkkuja ja haluan ehdottamasti jotain tummaa päälle tänä iltana! Menemme luultavasti Viivin kanssa jonnekin, pitää vielä tässä lähettää tekstari hänelle ja kysellä tarkemmin illan kulusta. Hmm.. Niin, kokeilin farkkuja eilen illalla, ja ajattelin että laihdun 3 kiloa(en omista vaakaa, joten käyn vaa'alla aina kun käyn kotona, nyt olin näköjään lihonut 3 kiloa!) huomiseen mennessä. Tänään kuitenkin olin veljeni valmistujaisissa ja huolimatta vastusteluistani söin aika lailla piirakoita ja varsinkin keksejä. Voih, hitto kun en omista itsekuria minkään asian suhteen! Vielä olen saanut syödä aika huolettomasti, koska aineenvaihduntani tai mikä lie, nuoruus, on auttanut. Mutta kun parin kuukauden päästä täytän 20(aineenvaihduntahan hidastuu vanhempana), pamahdan varmasti sinä päivänä 20kiloa lihavammaksi. Nyyh, huolettomat ruokapäivät ovat siis pian ohi.

 Niimpä, R.I.P. ihanat herkkuni:

 
 Joulun kunniaksi koristelin teitä ihanat piparaiseni. Ei enää jouluherkkuja! R.I.P. 1990-2009


 Sokerikeksit, te esittelitte minulle sokerin. Nyt joudun kuitenkin tekemään vaihdon suolaisempaan serkkuunne. R.I.P 1990-2009


 Doris.. voi Doris, nimesikin on jo ihana. Doris, en ole koskaan selvittänyt herkkuutesi salaisuutta, tryffelin makuasi ja tummia pisteitä, ovatko ne lakritsia?? R.I.P


 Mansikkakakku- kesien suloistuttaja, keskitalven muistutus kesästä. Minun tulee ikävä! R.i.P. sinäkin.. :( 

 

 Kohta menen suihkuun ja toivon, että ylimääräiset rasvat huuhtoutuvat pois veden avulla.

 

 Ainiin, miesten suhteen ei ole nyt mitään erikoista. "Haluunomandigin"- projektini on hieman jäissä, tai oli pari päivää, koska olin siellä korvessa taas. Noh, tänään sitten edes näen hieman toista sukupuolta. Huvittaa välillä kun työskentelee pelkkien naisten kanssa, ja miespuolisetkin töissä ovat alle metrin mittaisia pikkuihmisiä, joten kun pääsee ihmisten ilmoille tulee joskus vain tuijoteltua miehiä. :D "Ai, näitäkin oli olemassa.."

 T. Sugar ja Tj. 12 toivoa täynnä!