Pientä päivitystä laihdutus/kiinteytysprojektiini. Olen keksinyt nopean tavan laihduttaa! Resepti on yksinkertainen: vähän sydänsuruja, paljon muuttoa, ripaus rahanpuutetta ja tuloksena on kiinteämpi ja litteämpi maha! Edes siskoltani lainassa ollut Abtronic-vyö ei saanut aikaan samanlaisia tuloksia. En muista olenko kirjoittanut siitä tänne, miten yhden illan ajaksi lainasin siskoni "vatsalihasvyötä" ja suositusten vastaisesti käytinkin sitä puolitoista tuntia putkeen eri ohjelmilla ensikertalaisen 10 minuutin sijasta. Noh, olin aivan varma että en varmaan pääse edes sängystä ylös seuraavana aamuna, mutta jouduin yllättymään kun en tuntenutkaan minkäänlaisia kipuja vatsan kohdalla. Ehkä minulla ei sitten ole vatsalihaksia.. Who knows. Tämä on siis viimeisin kuva masustani: 



Olen kylläkin polvillani, koska peili on muuton takia alempana, mutta eipä tuo asento suuremmin vaikuta lopputulokseen. Tästä kuvasta huomaa myös notkoselkäni. Selän kaareni takia on entistäkin tärkeämpää, minulle, että saan mahamakkarat minimiin, koska selkä tuo mahan entistä edemmäs.

 Ehkä voisi vielä laittaa kuvan uusimmista ostoksistani. Olen kyllä ostellut viime aikoina vaikka mitä, mutta en ole laiskuuksissani  jaksanut ottaa/laittaa kuvia.



 Neulepaita 4€ kirppikseltä ja hiusklipsi 4,95€ H&M. Otin klipsistä useammankin kuvan, mutta jotenkin en huomannut että se oli jokaisessa kuvassa väärin päin! ;D 



Iikalle pieni lahja uuteen kotiin. Jotta sille ei tulisi heti koti-ikävä saa kultarakas uuden kodin sisustukseen sopivia hiiriä. Vaikka en kyllä sisustakaan näillä kuoseilla tai väreillä, niin sopivat ne paremmin sisustukseeni kuin kaupassa tarjolla olleet hilebilehiiret!



Järkevä ostokseni, johon olen hyvin tyytyväinen! Tälläistä pesukassia(painotus sanalla 'kassi') olen etsinyt jo pitkän aikaa! Tämä varsinkin on ihana, kun siihen voi lajitella vaatteet värin mukaan. Vaatteet kaiketi pitää pestä värin mukaan..? Äää en minä osaa pestä pyykkiä! Mutta uudessa kodissa pitää minunkin alkaa hoitaa se. nyyh.



 Kisun näen seuraavan kerran uudessa kodissa. Eilen vein sen "mummolaan" maalaislomalle. Ehkä sitäkin hieman jo stressasi asua laatikoiden keskellä. :)