Olen ihan hämilläni. Tänään näyttää olevan yksi niistä superpäivistä, kun kaikki tuntuu onnistuvan. Töiden jälkeen katsastin kännykkäni ja sinne oli tullut Postilta viesti saapuneesta(kadoksissa olleesta!) H&M:n paketista! Kävinkin hakemassa sen heti suoraan töistä. Kotona minua odotti filmclubilta saapunut Topi&Tessu- leffa sekä sähkölasku. Seitsämänkymmentä euroa neljältä kuukaudelta. Onko se paljon vai vähän? Sama tuo, pakko se on maksaa. Aukaisin heti hm-pakettini. Kaikki tilaamani tuotteet olivat tulleet. Ainoa vaate, mihin en ollut täysin tyytyväinen, oli sininen olkaimeton mekkoni. Se oli koostaan huolimatta hieman ison tuntuinen ja kankaan materiaalikin oli erilaista, mitä olin odottanut. Se menee palautukseen, mutta muuten tummanruskeat talvinilkkurini, raidallinen villatakkini ja violetti paljettimekkoni saivat hyväksyntäni. 


 Suurempi yllätys odotti minua Facebookissa. Kun kirjauduin sisään, näin yläreunassa postilaatikon kohdalla (1)- merkinnän. Hmmm.. Olisiko, voisiko se olla? Ja olihan se. "Kirje" fb- ihastukselta. Oli kivaa saada vastaus- 3 päivää liian myöhässä. Olin jo ohjelmoinut itseni ajattelemaan, että "he's not into you", kuten saman niminen kirja opastaa. Jos mies ei vastaa, hän viestittää sillä vain kiinnostuksen puutettaan. Nyt kirjan nimeksi täytyy muuttaa, joko "He realized he's into you" tai "He may be into you" tai "NOW he knows he's into you". Lähetän nämä nimiehdotukset hetimiten Gred Behrendtille ja Liz Tuccillolle. Eniten ärsyttää ettei hän selitellyt millään lailla sitä, miksi hän ei vastannut viestiini sillä sekunnilla kun oli saanut ja lukenut sen? Minä kerkisin jo keksiä hänelle tekosyitä, joita hän olisi voinut luvallani käyttää. Hän olisi voinut sanoa, että:

  1. Hän vietti rentouttavan viikonlopun tyttöystävänsä kanssa(selviäisi vihdoinkin millä siviilisäädyllä hän on liikenteessä!)
  2. Hän oli reippailemassa poikapuolisten kamujensa kanssa, esimerkiksi pelaamassa jotain tyhmää nettipeliä
  3. Hän ei käynyt koko viikonloppuna tietokoneella(tämä ei olisi ollut kauhen uskottavaa, koska tietokone merkonomille.. Ja hups, vasta nyt tajusin mokani! Luulin koko ajan, että merkonomi on tietokoneiden käsittelijä! Se olikin datanomi! )
  4. Hän ei ollut varma siitä, mitä minä haluan hänestä ja tämä sai hänessä aikaan pelokkaan "karkuun äkkiä!"- reaktion.

 Tyhmää tämmöinen epätietoisuus! Mutta en voi syyttää häntä. Itsekään en ollut mikään puhdas pulmunen, vaan surkeuksissani olin hetken huumassa eksän kanssa. Ja tämä kaikki on saanut pääni täysin pyörälle! Ennen viikonloppua fb-ihastus oli ainoa mies, jota ajattelin. Nyt ajattelen häntä ja eksää ja tämä on ihan kauheaa! En ole enää niin innostunut fb:stä. Toki vastasin hänen viestiinsä, mutta kaikkia sääntöjä noudattamatta en laittanut viestiini kysymystä, olin enemmän neutraali, kuin innostuva ja huumorintajuinen ja nyt minulle on ihan sama vastaako hän vai ei. Miksi rakastuminen ei ole yhtä helppoa kuin disneyn piirretyissä? Missä on minun pöllömuorini, joka auttoi esirakastuneet ketut yhteen!

 No joo.. Ehkä tämä hämmennys-olo helpottanee ajan kanssa. Täytyy katsoa miten tilanne kehittyy fb:n kanssa.

 

 

Pieni lisäys!

 Tänään vihdoin tunnustin itselleni, että minulla on kauhea "äitikuume". Haluan tulla äidiksi! Vähintään kerran päivässä lapset tekevät töissäni jotain ihanaa tai hellyttävää, hauskaa, ja omaperäistä, minkä takia minut valtaa tunne "haluan tuollaisen!". Seurailin kahden tytön leikkejä leikkihuoneessa. Istuin sohvalla ja toinen tyttö selitti minulle, miten heidän leikkinsä menee. " Minä olen tyttö, ja Riina(nimi muutettu) on hoitotäti ja sinä Sugar voit olla äiti.." Miten tuon kuuleminen hivelikään  korviani. Oi kyllä, olisin oikein mielelläni äiti! Joskus ajattelen, että olisin valmis äitiyteen. Kasvaisin siihen, totuttelin ajatukseen raskauden aikana, kaikki menisi hyvin, jopa yksin. Sitten taas haaveeni, fantasiani täydellisestä perheestä täydellisessä parisuhteessa. Kuumeillessani taidan tyytyä elämään elämääni näiden kahden karvalapsen äitinä.. :)