Kävin tänään läheisellä rannalla, neljättä päivää putkeen. Ja olen kerinnyt myös polttaa ihoni kaksi kertaa. Olen ihmeissäni! Varmaan sitten näin vanhemmiten kun iho ohenee, aurinkokin pääsee polttamaan herkemmin. En vain olisi uskonut, että heti täytettyäni kaksikymmentä saan kaikki mummovaivat.
 Huomasin myös sellaisen hassun seikan, että yhtä kauniita ja nättejä kuin tytöt olivat, yhtä rumia ja epäviehättäviä kaikki miehet olivat. Joko kaikki hyvännäköiset miehet olivat jollain toisella rannalla tai kesäaurinko häikäisi, mutta mielestäni siellä rannalla huomasi taas miten suomalaiset naiset ovat luonnostaan kauniita, kun taas miehet ovat.. Olen niin pettynyt siihen, että kun olen raahautunut rannalle rämällä pyörälläni ja pullottavan kassini kanssa, sieltä löytyykin vain puistosorsia joutsenten sijasta. Haa, ensimmäisen lintuvertaukseni! Ensimmäinen vertaukseni oikeastaan..

 Huomenna tiedossa kivaa, jos vaan saan suunnitelmani toteutumaan. Ensiksi kampaajalle, jos saan siis ajan, ja sitten ehkä vähän auringonottoa ennen iltaa ja illalla sitten jonnekin bailaamaan. Viimeinen viikonloppu tässä kaupungissa! Ainakaan pitkään aikaan. Huih, jännittävää! Ehkä osaksi jännityksen ja pelon takia olen jättänyt hoitamatta joitakin tärkeitä asioita. En ole soittanut vuokraisännälleni, vaikka minun piti soittaa hänelle jo maanantaina. Maanantaina unohdin sen täysin ja tiistainakin oikeastaan. Eilen välttelin soiton ajattelemista, ja vaikka se tänään kävi mielessä en vain saanut itseäni pakotettua soittamaan. Ihan kuin jarruttelisin nyt koska en vain haluaisikaan luopua tästä entisestä asunnosta. Vanhassa roikkuja. Se minä olen vaikka yritänkin aina muuta väittää itselleni ja muille.

 No pöh. Huomenna jos pääsisi sinne kampaajalle niin siinä varmasti rentoutuisi ja olisin varmasti iloisella mielellä koko loppupäivän!

 Inspiraatiokuvia, joiden pohjalta voisin antaa ohjeita kampaajalle(vaikka yleensä lopulta päädynkin antamaan aika vapaat kädet):


 

Väri voisi olla tälläinen



Leighton Meester on niin kaunis!

 Malli ehkä tälläinen..



(Yllätys että toinen naisnäyttelijäsuosikkini on tässä esimerkkinä!)

Hieman tylsä tuo hiusmalli, mutta yritän olla realisti. Tällä hetkellä hiukseni eivät ole tuon kuvan hiuksia paljon pidemmät, ja haluankin että näiden latvoja vain vähän siistitään. Hiustenkasvatus vieläkin yrityksessä!

 Huominen olkoonsa onnenpäiväni!

(kuvat googlesta, of course..)