Huvittavaa! Katsoin eilen yhden kaverini kanssa Salkkareita. Miten pöyristyttävä ohjelma! Mitä hahmoja, mitä tilanteita, uskomatonta! Ihanhan siinä meinasi jäädä koukkuun jo yhden jakson takia. :D Ja minähän inhoan Salkkareita yli kaiken. Eilisessä jaksossa Jenni halusi piristaa Katariinaa(?) ja ryntäsi hänen huoneeseensa kuohuviinipullon kanssa. Stereoihin Pussycat Dolls ja I dont't Need A Man! Niin jennimäistä ja enemmän salkkarimaista! 

 No joo, se siitä. Itsehän olen kuunnellut kyseistä kappaletta aika paljon viime aikoina. En kuitenkaan ole muuttunut miestenvihaajaksi, huolimatta kaikista kokemuksistani. No ei sillä, olen varmaan kokenut vähemmän pettymyksiä miesten suhteen tähän ikään mennessä kuin useimmat ikäiseni. Ja tulen vielä kokemaan lisää. Siksi kuuntelenkin Stickwitu:ta ja haaveilen seuraavasta unelmamiehestäni. *huokaus* Miehet ovat niin ihania, varsinkin ne joista minä tykkään.

 Yritin houkutella kaveriani pienelle baarikierrokselle täksi illaksi, mutta saa nyt nähdä pääsemmekö lähtemään mihinkään. MInun varsinkin pitäisi ottaa ilta rauhallisesti, koska minulla on huomenna kampaaja-aika aamuyhdeksältä. En halua voida pahoin värjäysaineiden hajun takia. Oikeasti minulla ei todellakaan ole ylimääräistä rahaa kampaajaa varten, mutta tilasin ajan jo alkuviikosta ja ajattelin silloin pyytää rahaa vanhemmiltani. Säännölliset parturikäynnyt ovat jokaisen naisen perusoikeus! Unohdin kuitenkin täysin pyytää rahaa äidiltäni( saatoinkin "unohtaa", koska hän jo lupasi maksaa puoliksi hm:n kevättilaukseni), joten maksan tämän itse ja toivon, että pelkkä kaksivärinen värjäys ei maksa paljoa!

Nyt lähden viemään roskiin tuota roskapussia, joka on odottanut vuoroaan jo viikon ja sitten hieman lakritsi-sitruuna jätskillä herkuttelua! Olen retkahtanut taas herkutteluun, mutta koska olen pitänyt ruokavalioni suht terveenä, en jaksa ottaa tästä suurta huonoa omaatuntoa. Vaikka kyllä minä otan. Noh, kunhan nyt äkkiä tyhjennän tuon jätskirasian, niin eipähän ole houkuttelemassa enää! :)