Aah, olipas ihanaa käydä kuntosalilla! En tosin kuntoillut kauheasti, koska kaikki laitteet olivat niin vammaisia ja minä olin laiskalla tuulella. Kokeilin kuitenkin ensimmäistä kertaa juoksumattoa, enkä päätynyt rähmälleni, kuten Hauskoissa kotivideoissa konsanaan. Ensin aloitin hitaalla kävelyllä, mutta pian vaihdoin 5kilometrin juoksuun ja hullunkiilto silmissäni painoin nopeutta lisää..lisää...LISÄÄ!! Sitten juoksin ja koko matto tärisi. Noh, sitten olikin aika rentoutua, joten istuin nahkaiseen, pehmustettuun hierontatuoliin. Pieni, rentouttava tärinä olisi paikallaan, mietin. Sen sijasta nojatuolin hierovat päät pyrkivät kehoni läpi ja yritin olla kiljumatta. Auts! Se hieronta olikin aika tehokasta! Huomenna menen uimaan samaille kuntosalille ja ehkä jonnekin jumppaan.

Eilenillalla kävin katsomassa Avatarin. Onneksi kävin, vaikka meinasinkin jäädä kotiin huonon sään takia. Ajattelin, että ei sitä varmaan tule kukaan muu katsomaan. Saan yksityisnäytöksen, jos saan.. Menin kuitenkin paikalle 10min. ennen esityksen alkua ja useita ihmisiä oli salin ulkopuolella. Huh, elokuvan jälkeen tajusin, miksi se on yhä edelleen suosittu 10 esitysviikon jälkeen! Minä ainakin olen miettinyt koko eilisillan ja tämän päivän näkemääni. Niin paljon virikkeitä, niin kauniita maisemia, niin uskomattomia tilanteita, niin jännittävä, niin romanttinen! Voisin mennä katsomaan sen toisen kerran, mutta melkein kolmen tunnin istuminen ei houkuttele. Toinen miinus on se, että eräs näyttelijöistä (Giovanni Ribisi) on aivan Sweetien näköinen! Hänellä on ihan samanlaisia ilmeitäkin ja hän on vartaloltaakin samantyyppinen. Hyvin häiritsevää!

 Ja olen huomannut, että jos ajattelen paljon jotain henkilöä, näen hänet sitten vaikka seuraavana päivänä. Eilen tahtomattani ajattelin Sweetietä, ja sitten tänään näin hänet. Ei siis mitään tapaamista, vaan hän ajoi ohitseni. En sitten kehdannut moikata vaan hämmentyneenä kumarruin äkkiä lukitsemaan pyörääni.

 Ajat ovat muuttumassa. Sinkkukaverini näyttää pariutuvan erään pojun kanssa ja minulla ei ole enää baarikaveria! Nyyh, kaikki kaverini seurustelevat ja minä olen yhä sinkku! En kestä! Olen jo nyt niin katkera ja kateellinen hänelle. Oikeasti minulle kelpaisi myös edes joku vakisänkykumppani, mutta ei minulla ole edes sellaista! Höh. Pitää varmaan syödä jotain hyvää ja ajatella tätä miehettömyyttä hieman myöhemmin.. :p

                                      

Noniin, tässä siis "eksäni", sitten tuleva rakkaani(Jimillä alkaa maaliskuussa "Sali"- ohjelma ja minä seuraan sitä Micaelin takia", sekä Digger, jonka ihanuutta olen jo hehkuttanut. Kavereideni mukaan, hän näyttää toiselta eksältäni, mutta itse en myönnä samankaltaisuutta. :D 

 Kuten huomaa, miesmakuni on hyvin erikoinen!

 

 

 (kaikki kuvat googlesta, en jaksanut linkittää..)