Päätin piristää itseäni koristelemalla kotini ensimmäistä ja viimeistä kertaa serpentiinillä! Tietenkin kissani, joka näyttää jo toipuneen leikkauksestaan hyvin, hyökkäsi niiden kimppuun ja järjesteli ne uudelleen. On kuitenkin ihanaa, että on se on oma itsensä jälleen. Ensimmäiset neljä päivää kastroimisleikkauksen jälkeen se vain makasi ja nukkui. Kun minä tulin töistä, se vain nosti laiskasti päätään sängystä samasta kohdasta, johon se oli jäänyt nukkumaan jo silloin kun lähdin aamulla töihin. Pelkäsin, että kissakullalleni oli samalla tehty lobotomia. Aiemman leikkisän, äänekkään ja riesaksi asti uteliaan kisun sijasta minulla olisi nyt säyseä kotikissa, joka nukkuu 23 tuntia vuorokaudesta.

 Se ei siis haittaa, että kissani leikkii koristeillani. En korista kotiani sen takia viimeistä kertaa, vaan siksi että seuraavan vapun olen jo uudessa kodissa! Itseasiassa seuraavan joulun, uuden vuoden ja pääsiäisen! Tänään sain vuokranvälittäjältä tiedon, että olisi mahdollisuus saada eräs asunto. Se asunto, jota katsoin ensimmäisenä. Huomenna pitäisi soittaa ovv:lle ja kertoa, että todellakin olen halukas vuokraamaan tämän asunnon. Huh, olo tuntuu niin huojentuneelta! Viime kuukausien stressi tuntuu purkautuvan ulos. Olin vielä töissä kun sain tiedon tästä tilaisuudesta, joten loppupäivä menikin ihan supervauhdilla! En ole varmaan koskaan selviytynyt eräistä askareistani töissä niin nopeasti.

1.6 jätän vihdoin tämän kaupungin taakseni. Vaikka muutton on pelottanut minua paljon, nyt tunnen vain innostusta. Ihanaa saada muutosta elämään! Aloittaa alusta, ainakin joitakin ihmissuhteita. No joo, tietty toivon että tämä olisi se vuosi, kun vihdoin antaudun parisuhteelle. Kauhea poikaystäväkuume! Olen jo ohittanut vauva/äitikuumeen, sitten järkeilin itseni ulos myös koirakuumeesta, mutta vielä en osaa ajatella tätä poikaystäväkuumetta järjellä! Outoa minulta! Minä, joka olen aina puhunut sinkkuuden puolesta ja ollut oikeasti onnellinen yksinäni. Nyt vaan tuntuu, että en halua enää olla yksin! Aivan kuin siitä surkeasta msn.com- sivujen mainoksesta, jossa brunette nainen on sateisen ikkunan takana kyynel poskellaan. :D Kaikista eniten minä haaveilen poikaystävän omistamisessa, tai no siis siitä jos joku haluaisi olla vapaaehtoisesti minun, että saisin nukkua jonkun vieressä. Nukahtaisi toisen syliin, ja vaikka heräisi toisella puolella sänkyä, toinen ei panisi pahakseen jos hänen kainaloonsa kaivautuisi uudestaan. Haluan ehdotonta rakkautta, haluan "can't live without you"- rakkautta, intohimoa ja kaikista tärkeintä, toisen kunnioittamista. 

 Nyt alkoi Torstain Hääohjelmat minimaraton! Niin, vielä yksi! Haluan katsoa näitäkin hääohjelmia ilman, että olen kauhean katkera! :D Toisinsanoen, tahdon olla edes ihastunut, kun katson jotain näin imeliä ohjelmia!!

 Olen niin onnellinen tällä hetkellä!