Musta kauluspaita tuolilla. Jalkaterät mustissa sukissa. Siniset farkut. Ja harmaa pyyhe, jonka hän ripusti kirjahyllyn kulmalle kuivumaan. Enpä olisi itse ikinä keksinyt tuollaista kuivumispaikkaa pyyhkeelle. Tuntuu hieman oudolta kirjoitaa tätä, kun eksä on vieläkin täällä, mutta kerta hän on päättänyt nukkua minä voin käyttää aikani ihan miten itse haluan. Tai no, haluaisin käpertyä hänen viereensä, mutta eksä ei enää tunnu niin vastaanottavalta suukkojen ja hellyttelyn suhteen. Aina se menee näin. Joko hän tai minä sulkeutuu jossain vaiheessa ja sitten vaan ollaan jonkun aikaa kunnes minä pyydän häntä lähtemään tai hän itse mutisee jotain kiireistä ja lähtee. Oi kunpa hän ei lähtisi! Säälittävää sanoa näin, mutta jäisipä hän pidemmäksi aikaa. Nyt hän liikahti ja olin ihan varma, että hän jo herää mutta väärässä olin.

 Eilen vietin viimeistä iltaa ex-työkaverin kanssa baarissa. Ilta tuntui menevän hitaasti ja aika tylsähkösti. Ei tullut tanssittua niin paljon mitä yleensä. Outoa. Hänen kanssaa tulee tanssittua paljon, aina. Minä unohdin taas rajani, monettakohan kertaa putkeen, ja olin niin "hippelissä", että edes hesen ateria kesken illan ei parantanut oloani. Olimme jo melkein lähdössä pois, kun näin eksän. Hän näki minut, minä morjestin häntä epäuskoinen ilma kasvoillani. En kyllä todellakaan odottanut näkeväni häntä.

 (Eksällä on Friday- sukat eli sellaiset sukat, joita on jokaiselle päivälle omansa. Onpas hän tarkka. :D) 

 Niimpä kun työkaverini lähti kotiin ehkä 45min. ennen kuin baari sulkeutui minä jäin yksinäni ja etsin eksän. Mitenkäs muutenkaan. Häntä ei kuitenkaan vaikuttanut häiritsevän minun tuppaantuminen hänen ja kaverinsa seuraan. Oli niin ihanaa olla hänen kanssaan. Seisoa hänen vieressään kun hän piti kättään vyötäisilläni. Sitten kävimme pelaamassa rulettia. Onko se rulettia, missä on sellainen pyörivä juttu, johon laitetaan pallo? Olkoon vaikka. Pelasimme, tai siis eksä pelasi, minä vain katsoin, sitä koska halusin saada välkkyvän sydämen mitä he jakaavat pelaajille. Nyt minulla on niitä jo kolme! Laitoin oman sydämeni kiinni mekkooni ja yritin laittaa sydämen myös eksälle, mutta koska se ei oikein onnistunut laitoin molemmat sydämet itselleni. Eksä kysyi jossain välissä missä hänen sydämensä on ja minä naureskelin, että otin molemmat. Pelinhoitaja vinkkasi, että: "Nainen on vienyt sun sydämen.", mikä oli minusta aika hauskasti sanottu, mutta sai meidät molemmat hiljenemään hämmentyneenä.

 Huh, menkat alkoivat! Viimeöiset seksileikit eivät voi siis ainakaan johtaa raskauteen.. Saan kyllä näitä second changeja ihan liian paljon!

 Valomerkin jälkeen lähdimme kävelemään minun luokseni. Noin puolivälissä eksä alkoi puhua siitä miten meidän pitäisi mennä uimaan. Vaikka täällä päin on ollutkin hellette, ei aamuinen ilma vielä houkuttellut uimaan, ainakaan minua. Kieltäydyin nauraen monta kertaa, mutta sitten uteliaisuus voitti ja kävimme pyörähtämässä minun luonani hakemassa pyyhkeet. Eksä ajoi ja minä istuin tarakilla, kun raikkaassa kesäyössä suuntasimme läheiselle uimarannalle. Paikan päällä oli pari tyyppiä parkkipaikalla sekä satunnaisia pyöräilijöitä ja tietenkin lokkeja. No, sepä ei kauheasti haitannut kun riisuiduimme ja suuntasimme veteen. Täytyy myöntää, että jänistin koska vesi tuntui niin viileältä, mutta eksä uiskenteli kunnolla. Sen jälkeen rupesimme makaamaan viltille ja kuivattelimme. Suutelimme. Harrastimme seksiä. Miten romanttista! Miten hullua! Miten "toivottavasti siellä ei ole valvontakameroita"!

 Sitten ajoimme minun luokseni ja kaikki sujui niinkuin ennenkin. Inhoan vain tätä aamuista olotilaa. Ällöttää, päähän koskee, väsyttää. Mutta vaikka minulla onkin kaikki nämä oireet, en silti nuku kun minulla on vieraita!!! Ärsyttävä eksä! Saa kyllä kohta luvan lähteä! Minulla on muutakin elämää! Pitää alkaa valmistautua illan synttäribiletystä varten! Kohta kello on kahtakymmentä vaille neljä. Aika menee nopeasti..