Nettitikkuni pelleilee taas. Jo kolmatta päivää putkeen se näyttää vihreää valoa, joka tässä tapauksessa on huono juttu, sininen on nopeimman yhteyden väri. Rasittaa varsinkin yrittää liittää tänne mitään kuvia, koska yhden kuvan latauksessa saattaa mennä 15 minuuttia.

 Laitan tähän vielä eilen ostamani paidan siksi illaksi. 



Hyvin yksinkertainen paita H&M:ltä, jossa tosin on kivat hihat. 6,90€ muistaakseni. Lisäksi laitoin valkoiset tregginssit(jotka aiemmin esittelin täällä) ja keltaiset korkkarit. Laukku oli myös valkea ja mätsäsi valkoisiin riippukorviksiin, jotka ostin myöskin hm:ltä.

 Olin eilen taas baarissa. Minua on näköjään hyvin helppoa houkutella lähtemään minne tahansa! Vaikka baareissa ravaaminen katsotaan usein sarastavaksi alkoholismiksi, itse olen jollain tavalla ylpeä siitä, että pystyn ohittamaan tuollaiset panettelut ja käymään vaikkapa sitten baareissa niin usein kun minua huvittaa. Minä tiedän, että en juo yli rajojeni ja useimmiten vietän suurimman osan illasta tanssilattialla.

Joten, kun entinen työkaverini pyysi minua lähtemään hänen kaverikseen, suostuin, vaikka tunsinkin suurta väsymystä edellisillasta. Onneksi lähdin! Pääsimme ilmaiseksi sisään, saimme pari drinkkilippua, baari oli mukavan täynnä ja hyvännäköinen dj(jolta kävin toivomassa tuhottoman monesti eri biisejä) soitti kappaleita, kuten Bad Romance, Rud boy ja Stereo Love. Ei ole Calientan voittanutta, mutta nuo kolme kuuluvat hyvälle jaetulle kakkos-sijalle.
Tanssimme villisti, kun huomasin sivukulmassani tutun hahmon. Jänää, että ihmiset jotka merkitsevät sinulle paljon, huomaa jo kaukaa. Tunnistaisin hänet baarin toisesta päästä, vaikka hän olisi minuun selin päin. Eksästä siis kyse. Aluksi olin kauhuissani! En todellakaan odottanut näkeväni häntä! Sitten nopea tarkistus kenen kanssa hän on liikkeellä. Huh, ei naisia. Sydämeni ei tykyttänyt enää niin kiivaasti muuta kuin biisin basson takia.

Tieto siitä, että hänkin on samassa tilassa kuin minå vaikuttaa minuun joka kerta tällä tavalla: En pysty keskittymään täysin siihen hommaan, mitä olen sillä hetkellä tekemässä. Yritän näyttää parhaat puoleni; olla iloinen, kaunis ja haluttava. Vielä enemmän yritän näyttää siltä, että itseasiassa en ole huomannut että hän on tullut paikalle ja kun moikkaamme ekaa kertaa, teen sen tyylikkäästi ja vähäeleisesti. Tämä tosin on johtanut siihen, että hän on monesti luullut että minä olen suuttunut hänelle jostain! Lisäksi minä vaistomaisesti seuraan koko ajan mitä hän tekee ja kenen kanssa.

Kun hän sitten huomasi minut baaritiskillä tilaamassa kaverini kanssa, tuli hän juttelemaan. Hän kosketti minua selästä, käännyin ja hän sanoi: ”Piti vaan tulla sanomaan, että olet taas ihan tajuttoman kaunis tänään.” Oi, miksi hän tietää, että tuo on paras kohteliaisuus minkä minulle voi sanoa!? Olen jotenkin niin epävarma ulkonäöstäni, että kun hän sitten sanoo jotain tuollaista, minusta tuntuu paljon paremmalta koko loppuillan ajan. Noh, juttelimme siinä jotain ja hän lähti takaisin oman seurueensa mukaan, minä ja kaverini menimme takaisin tanssimaan. Kerkisimme tanssia ehkä puoli tuntia, kun tuli dj:n kuulutus illan viimeisestä kappaleesta, kehotuksesta käydä tilaamassa vielä viimeiset tequilat ja muistutus siitä, että bileet loppuvat lyhyeen tänä iltana kesäaikaan siirtymisen johdosta! Pitääkin muistaa siirtää tuota seinäkelloa..
Kappale soitettiin, vielä viimeiset hitaat, jotka päädyimme tanssimaan kaverini kanssa, sitten valot rämähtivät päälle(aina hyvin epämukavaa!) ja ihmiset alkoivat lipua narikoille päin. (Ai saatana, se olikin se kahvi! Auts, poltin kieleni kokeillessa onko tuo feikki-kahvini kuumaa.. Oli!) Minä ja kaverini jäimme vielä istumaan tanssilattian reunoille ja minä lauloin hänelle bad romancea ja rude boyta. Gaa gaa ramma mamma maa'a, raa raa rammammaa..

Narikoilla tuli SE hetki kun eksä katsoo minuun, minä häneen ja molemmat tiedämme mitä loppuilta toisi tullessaan. Baarin ulkopuolella hyvästelin kaverini, siirryin eksän käsikynkkään ja lähdimme hänen seurueensa kanssa Heseen. Itsehän olisin jättänyt tämän väliin, koska viime öiset Dollyn- ateriat tuntuivat vielä mahamakkaroissani, mutta minnepä en menisi hänen vuokseen. Siellä tutustuin myös ikisinkku poikapuolisen kaverini nykyiseen seurustelukumppaniin. Mitä voisin sanoa? Itse en erityisemmin pitänyt hänestä, mutta muut tuntuivat olevan ihastuneita koko tyttöön. ”Se on ihan helevetin kiva!” ”Te varmaan ----- kanssa menette meille, hih hih.” Ääh, olin mustasukkainen menettämästäni asemasta tämän kaveriporukan prinsessana. Varsinkin kun tämä tyttö ei käyttäytynyt kuin prinsessa, vaan enemmän kuin yksi pojista. Olenko luullut siis ihan väärin? Pojat/miehet pitävät enemmän rempseistä poikatytöistä kuin tavan naisellisista naisista? Uskon, että minussakin on molemmat puolet, mutta hyvät tavat ja pieni psyykkinen sodankäynti miesten kanssa on enemmän alaani.

Sain kuitenkin syötyä ateriani, vaikka minulla ei ollutkaan yhtään nälkä. Puolet kokiksestani tosin kaadoin itseni ja matkaevääksi aikomieni ranskalaisten päälle. Hienoa! Tätä ennen olin onnistunut sotkemaan valkoisten housujeni takamuksen baarissa johonkin mustaan, joten kokis-tahrat etupuolella eivät tuntuneet missään. Lähdimme eksän kanssa kävelemään minun luokseni ja loppuyö meni suunnilleen niinkuin aina: yritimme turhaan harrastaa seksiä, koska molemmat olivat liian kännissä, nukuimme, joko minä tai kissani herätti hänet aina välillä ja vaati huomiota(parasta eksäseksissä on hellyys!), sitten taas teimme sitä ja lopulta noin kello kolmen aikaan hänen kaverinsa soitti ja sanoi, että heidän pitäisi lähteä jonnekin. Sitä ennen kävimme yhdessä suihkussa. Hyvin vaikeaa pienessä kylppärissä, eikä suihkun korkeuden säätö ole koskaan oikealla kohdalla kummallekin. Hän suuteli minua vielä viimeisen kerran hellästi kun olin ihan kauhean näköinen ilman meikkiä, vettä valuvana ja shampoo päässä. Sitten hän lähti ja minä jäin kuivalemaan hiuksiani.

 Yön aikana minä näin unia. Selitin hänelle molemmat unet, mutta nyt muistan vain viimeisimmän. Olimme eksän kanssa Lapissa tai muualla Suomessa, missä on kumpuilevaa maastoa ja vaaroja eli harjuja eli mäkiä. :D Siellä minä tutustuin joihinkin ihan kauheisiin tyyppeihin, joista toinen kiinnostui minusta ja tuli sairaalloisen mustasukkaiseksi minusta. Lopulta hän ryhtyi jahtaamaan meitä(minua ja eksää) puukko kädessään ja me pakenimme perheeni pienellä, punaisella mummoautolla. Se oli hyvin pelottava kohta unessa, mutta nyt pakovälineen ajatteleminen huvittaa. Sitten menimme johonkin baarinkaltaiseen, jossa minä tulin sairaalloisen mustasukkaiseksi. Eksä puhui jonkun naisen kanssa, joka hälyttävästi muistutti unessakin erästä hänen "hoitoaan". Hassua, miten samaan aikaan kun hän nukkui vierelläni, näin hänestä unta. Kun heräsin tästä unesta kuulin itsekin miten hieman korahdin. Ja hän oli vieressäni silmät auki. Ensimmäiseksi tosin hän totesi että kuorsasin. Eikä!! MINÄ EN KUORSAA! Sittemmin hän muutti toteamustaan, ja sanoi, että kuorsasin "ministi".

 Aah, nyt katson loppupäivän Täykkäreiden 4. tuotantokautta ja otan rennosti! Hei, minähän sainkin kun sainkin munaisan pääsiäisen! Jihuu! 

21:45 Hah, miten en huomannut tuota otsikon kirjoitusvirhettä kuin vasta nyt! I 'ts ei kaiketi tarkoita mitään..