Torstai-iltapäivä meni torstaikännien merkeissä. Join yksin kotonani. Yhden siiderin. Ja tulin humalaan. Riemuisaa! Minulla oli niin ahdistunut olo, että päätin kokeilla twenty something naisten jo oivaksi havaitsemaa tyyliä nauttia alkoholia kohtuudella stressaavaan elämään. Niimpä otin esille Donald Duck- lasini(huojentavaa huomata, että en olekaan niin aikuinen!), kaksi pilliä ja kaadoin kaverini tänne jättämän päärynäsiiderin jääpalojen päälle lasiin. Tyhjensin lasin ehkä viidessätoista minuutissa, mikä on nopea aika minulle ja pian huomasin olevani pikku huppelissa. En ole juonut yli neljään viikkoon, joten alkoholi yllätti kehoni.

 Noh, pienessä humalassa sitten päätin käydä kaupassa, ostamassa lihapullia. En tiedä mistä tämä hyvä idea tuli. Kävelin kauppaan ja lihapullien sijaan ostin porkkanalettuja, suklaalevyn ja keksejä. Olisin varmaan ostanut enemmänkin turhaa, mutta minulle tuli armoton vessahätä, joten maksoin nopeasti ja lähdin kävelemään takaisin mutkitellen kotiin.

 Niin, että sellainen torstai oli minulla! Perjantai eli eilinen sen sijaan oli jotain käsittämätöntä! Ihana ex-työkaverini lähetti minulle tekstiviestin lähtisinkö hänen kanssaan baariin ja tottakai suostuin. Olen jo homehtunut pari viikonloppua kotona, joten oli ihanaa päästä taas vihdoin jonnekin. Menimme kaupunkimme "uuteen" baariin ja tanssimme siellä innoissamme, kunnes huomasin erään hahmon. Noniin, kyseessä ei ollut eksä! Onneksi! Tarkensin pitkään katsettani, pudistelin päätäni ja olin aivan varma, että se ei ole hän, mutta oli se. Unelmamies huomasin minut vihdoin ja tuli juttelemaan. Hän oli ollut niin vakavan näköisenä yksinään, mutta kun hän tuli luokseni hänen kasvoilleen tuli taas tuttu hymy. Se ihana hymy. Iloistuneena kyselin häneltä kaikenlaista ja taisin vähän unohtaa kaverini(olen ihan kauhea!), mutta kun hän on vaan niin ihana!
 Kaverini lähti noin puoli tuntia ennen baarin kiinnimenoa ja minä jäin viettämään aikaa Unelmamiehen kanssa. Kävimme tanssimassa illan hitaat. Minä sain niskani aivan lukkoon, koska hän on tajuttoman pitkä! Välillä kyllä ylös tillittämisen sijasta nojasin päätäni hänen rintaansa vasten ja tuoksuttelin hänen paitaansa. Oih, hän tuoksui myös aivan ihanalle!

 Unelmamiehen ihanat puolet:

  • Hän tuoksuu hyvältä!
  • Hänellä on ihana hymy, ja todella tasaiset ja valkoiset hampaat.
  • Hän näyttää todella hyvältä valkoisessa paidassa.
  • Ainiin, mainitsinko jo, että hän on lentopalloilija ja tätä myöten hänellä on urheilijan kroppa? ;) 
  • Hän on myös rajavartija, joka on yksi seksikkäimmistä ammateista. Uuh, se uniformu!
  • Hän ottaa naisen huomioon sängyssä- todella perusteellisesti!
  • Hän on kohtelias. Ehkä välillä liiankin kohtelias. Minua hieman häiritsee, että hän käyttää todella paljon sanaa "sori!".
  • Hän petasi sänkyni tänään!
  • Hänellä on hassuja juttuja.
  • Hän kävi narikasta tavarani ja kantoi kenkäpussiani kotiin kävellessämme JA hän ITSE ehdotti tätä!
  • Unelmamies(hän) täyttää useimmat Unelmamiehen kriteerit, siksi hän ansaitsee lempinimensä täysin!

 Noniin, täytyypä vielä se mainita, vaikka en haluakaan yksityiskohdilla pröystäillä, että Unelmamies sai kunnian olla ensimmäinen mies, jonka seurassa minäkin saavutin erään seksuaalisen pisteen. Uih!

 Jatkosta ei päätetty mitään. Minä voisin ottaa hänet vaikka heti, mutta luulen että tämä jää tähän.

  Aivan kuin tässä kohtaamisessa ei olisi ollut tarpeeksi jännitystä ja uusia tunteita, mutta minulla pitäisi olla myös vielä tänään treffit Uuden Miehen kanssa. Kaksosen siis. Arvattavasti kohtaaminen Unelmamiehen kanssa saa nämä treffit tuntumaan vähemmän kiinnostavilta. Oi, minähän olen kuin mikäkin playeri! Eri mies joka päivä! Turhauttavaa, että nyt kun olisin jättämässä taakseni tämän kaupungin, miehiä tuntuisi olevan joka sormelle(no, kahdelle ainakin..)! Ei mitään esteitä, ei ketään estäjää, mietin viime syksynä. Rakkaus on kuitenkin tärkeintä elämässä. Rakkauden eteen pitää tehdä töitä. Varsinkin sen löytämiseksi. Mutta en sano tätä siksi, että olisin hullun rakastunut keheenkään, mutta haluasin vain joskus antaa mahdollisuuden 'rakkaudelle'. Ajankohdasta ja paikkakunnasta huolimatta.

 Pitää myöhemmin kertoa miten meni Uuden miehen kanssa. Nyt menen meikkaamaan ja puen jotkut rennot vaatteet päälle. Voi ei....! Siellä sataa lunta! Ensi viikonloppuna pitäisi olla vappu, mutta eipä taida tästä vapusta tulla yhtä lämmin ja aurinkoinen kuin kaksi vuotta sitten!