Hohhoijaa olen jo näinkin aikaisin ylhäällä, koska näin koko yön painajaisia, että heräisin kello 12 aikaan, vaikka minun olisi pitänyt olla siihen mennessä töissä jo pari tuntia. Sitten kissa raastoi alas osan verhosta, joten nousin korjailemaan sen, enkä enää jaksanut/uskaltanut mennä takaisin nukkumaan. Koska minulla on ylimääräinen neljäkymmentäviisminuuttinen, käytän sen parhaimmalla mahdollisella tavalla eli selailemassa facea ja Indiedays-blogeja. Hassua, miten eräs kaverini Facebookissa on Indiedays-fanisivustolla siellä, vaikka hänestä ei voisi välttämättä ajatella että muoti kiinnostaa häntä paljoa. Ei sillä, että se kiinnostaisi minuakaan liikaa! En jaksa yleensä ajatella käyvätkö vaatteideni värit yhteen arkipukeutumisessa. Toki mietin sitten ostaessa onko tämä kiva, onko tämä jo mennyt ihan muodin ohi, jos ostan oranssin paidan käykö se muuhun vaatekaappiini, jossa on lähinnä mustaa ja valkoista. Mutta niin, hauskaa viihdettä nuo muotiblogit!

 Painoasia ahdistaa taas. En ole ehkä lihonut merkittävän paljon tai että sen huomaisi minusta vaatteet päällä(:D), mutta minua se häiritsee tuhottoman paljon. Nyt kun ajattelee mennyttä, ei ole ihmekään, että lihoin. Ihmeellisempää olisi ollut jos en olisi lihonut, ja siihen ajatukseen(että olen nuori ja omaan hyvän aineenvaihdunnan) turvauduin, kun mätin pari kiloa suklaata parissa päivässä joulun alla, tai kun tyhjensin joka viikonloppu 5-10 siideriä kuuden kuukauden ajan. Sekään, että vaihdoin fyysisesti rasittavammasta työstä henkisesti rasittavaan, ei suojannut minua ylimääräisiltä kiloilta. Nyyh. Masentaa. 

 Mutta ryhdyn taistelemaan vihollista vastaan ja ensitöikseni lupasin: ei herkkuja toukokuussa(ei karkkia, jätskiä, ei mitään sokerista), ei alkoholia(tästä saan kuulla, koska bileitä olisi näkyvissä, mutta minä aion olla nyt tylsä ja tyytyä vain veteen) ja lenkille aina kun puhelin siitä muistuttaa! Tiedän kuitenkin, että en ole ihan rapakunnossa(jaksan hölkätä puoli tuntia putkeen), joten jos vaan saan itseni liikkeelle ja tekemään jotain aeerobista, saan varmasti pudotettua läskit mahasta. Ikävä kyllä, ja onneksi, omenavartaloisella minulla kaikki ylimääräinen kertyy yhteen kohtaan! Noh, jospa se tästä! Onnekseni olen aika hyvin noudattanut keveämpää ruokavaliota muuten, mutta siinäkin on ongelmansa. Tai siis ei siinä, vaan minulla ja minun ajattelussa. Ihminen voi todellakin lihoa myös terveellisella ruoalla.. Jos sitä mättää samalla lailla kuin normaalia ruokaa, ja vielä vähän ENEMMÄN, "koska se on terveellistä", kuten minä typerys ajattelen. Ajattelin! Nyt tuli muutos!

 Täten lupaan tänä torstaina 8.4.2010 kello 8:40, että minä en aio enää muuttua tästä kuin vain parempaan suuntaan! Parempi tarkoittaa minulle hoikkaa, mutta lihaksikasta kroppaa, jossa minun ei koko aikaa tarvitse vetää mahaani sisään.

 Nyt meikkaus ja jotkin rutkut päälle! Sitten tuonne masentavaan ilmaan, jota pakoilen vielä pitämällä kaihtimia kiinni, reippailemaan! Hii, jokohan tänään minun korttiasiani selviäisivät? Avainlukulista kateissa, ja sekös stressaa. Onneksi pankissa on kiva naimisissa oleva mieshenkilö, joka lupasi selvittää asiaani. Huoh, miehet on niin hyviä asiakaspalvelijoita..

 Ainiin, uusi kategoria tulee siitä, kun katsoin Juno-leffaa ja Juno kertoo ystävälleen puhelimessa, että on raskaana. Hänen hieman vajokki ystävänsä kysyy aluksi, onko tämä syönyt paljon? Viime viikollakin tämä oli luullut "ruokavauvaa" oikeaksi vauvamahaksi. Ja mekin joskus kaverini kanssa vitsailemme hyvin syödyillä mahoilla "4 kuukautta raskaana"- vauvamahoiksi. Tai minä lähinnä vitsailen. Oikeastihan olisi kivaa, jos olisi raskaana. Tai siis olisi kivaa, jos se maha oikeasti olisi vauvamaha eikä ruokavauvamaha. Kinkkistä. :D Ei vaan, tuosta siis nimi. Haluan eroon ruokavauvamahasta!

 Ainiin II: Spartaaaaa! tulee siitä, että Gerald Butler, joka on siis tuleva aviomieheni, on 300- leffassa. Ja minähän inhoan sotaleffoja, koska en kestä sitä mäiskettä ja väkivaltaa ja huutoa ja kiljuntaa, se ahdistaa! Mutta haluaisin nähdä tämän leffan, koska mieheni on siinä. Nyt ärsyttää, kun en ostanut tätä leffaa Anttilan alekorista yksi kerta kun näin sen siellä. Tietenkään en ole löytänyt sitä uudelleen! Voih..