Ihanaa oli kun lähdin tänään töistä. Lapset istuivat portailla odottamassa toista opettajaa ja minun oli aika lähteä kotiin. Sanoin vielä lapsille: "Noniin, minä lähden, sanokaa minulle heippa!" ja kaikki lapset sanoivat iloisesti hei hei tai heippa ja vilkuttivat. Pelasti loppupäivän!

 Töiden jälkeen pyöräilin 20 asteen pakkasessa(!) keskustaan, kävin hakemassa postipakettini, kiertelin Anttilan alessa ja löysin laastaria(aina tarpeellista ja vain 1,50€), deodorantin, joka on nimikkeellä "For Party Girl", ja sellainenhan minä vähän olen, sekä "mustikka ripsaria" Lumenelta, jota kaikki töissä kehuivat mutta ei tämä silti voita MaxFactorin Masterpieceä. höh! Tämä maksoi 11€. Lisäksi löysin tarjouksen kahdesta hiusväristä yhen hinnalla. Nämä vain 12,95€(muistaakseni):

 
 Sävy on pahaenteinen "Tummanruskea". Ainakin V on varoittanut minua ettei pitäisi koskaan ostaa mitään ruskea-alkuista väriä, koska niistä tulee usein musta lopputulos. Onnistuisipa tämä värjäys.

Lisäksi ostin 14€ karkkia. Hmm.. Teki mieli sanoa karkkikaupassa, että ei tämä kaikki tule minulle! Ostin kaverille pieneksi tupaantulijaislahjaksi tuon Toblerone pötkyn.

 

 Siivosin yksi päivä kuva-kansioitani. Poistin suurimman osan turhista kuvista, mutta tein myös yhden "Kakki sekalaiset"- kuvakansion. Sieltä löysin mm. nämä kuvat:



 Possut. Olen löytänyt molemmat kirpputorilta joskus monta vuotta sitten. Yksi lempinimeni on "Possu"(älkää käyttäkö sitä!) ja nyt tämä kuva on myös ajankohtainen, kun joudun esittämään joko viulunsoittaja-possua tai huilisti-possua.


 Kuva pupustakin. Joskus kesältä kun se oli ollut minulla pari päivää.



 Ja nyt se on jo näin iso!



 Kisuvauva tuli minulle 9.10.09. Tässä kuvassa se on ollut minulla päivän ja alkaa jo tottua minuun. Voi pientä! Se tuli kananmuna-laatikossa, ja laatikko oli sille turvana ensimmäiset päivät.

 

 R.I.P. kukat. Pian kissan tulon jälkeen jouduin luopumaan ilmanhapettajistani.

 

 Harjasin sitä ensimmäistä kertaa. Miten söpö kuva!

 

 Ja lopuksi viimeisin kuva kisusta.

 

 Yh, minua oksettaa koko ajan. Tai siis sellainen olo. Mutta toisaalta oksennustautia on myös liikkeellä. Tupakanhaju houkuttaa minua myös, mikä on outoa koska yleensä inhoan kaikkea tupakassa. Pelkään yhtä mahdollisuutta, mutta tiedän että hyvin todennäköisesti kuvittelen. Huh, jospa se olo helpottuisi tästä yön jälkeen.

 

 Vaihdoin osoitteen ja blogin nimen, koska entiset tuntuivat hieman tönköiltä. Näitä uusia mietin pidempään ja ne ovat minulle enemmän merkityksellisiä olematta piilomerkityksellisiä silti. :)