Olen yrittänyt lisätä veden juontia. Sen pitäisi puhdistaa, virkistää, pitää yllä kehon nestetasapainoa ja kaikkea muutakin hyödyllistä, mistä en oikeasti tiedä mitään. Miltä vesi oikeastaan edes maistuu? Rautaiselta, neutraalilta eli ei miltään, lämmin vesi maistuu pahalta, mutta kuuma ihan hyvältä.. Muumimuki sen sijaan muuttaa veden kuin veden hyvänmakuiseksi! Olen jo pari päivää putkeen käyttänyt siskonpoikani syntymäpäiväjuhlilta ylijääneitä pahvimukeja, joissa on yli-ihanat muumi-kuvat!



Elämäni koostuu välillä muistakin pienistä iloista. Ostin pari päivää sitten kaupan pääsiäissuklaa-alesta tämän pienen suklaakonvehdin. Belgialaista suklaata, joka oli niin NAMIA.



Niimpä nautin laten ja tyhjensin rasian alta aikayksikön.



Minulla ja kissalla on nyt uusi ihastus! Sain tänne pieneen yksiööni sohvan! Se on veljeni entinen sohva, hieman kulunut ja siinä on pari tahraa, mutta silti niin ihana! Kuten kuva näyttää, otimme sohvan heti käyttöömme.



Nättimys Iikka.

Minä ja Iikka makoilemme sohvallamme ja katsomme(ehkä jotain dokumenttia?) tv:stä. Iikka puree varvastani ja minulla on niin kotoinen olo!

 Uuh nyt alkoi Sali ja heti näin Mixun! Hän on niin ihana, vaikkakin muistuttaa hyvin paljon eksääni. Eräs toinenkin henkilö muistuttaa minulle hyvin tuttua henkilöä, nimittäin veljeäni. Hän ja veikka toivat sohvan minulle ja kun ensimmäisen kerran näin tämän kaksoisolennon, mietin vain että ovatpas he veljeni kanssa kuin kaksoset! Noh, nyt tämä Kaksonen on hyvin selvästi osoittanut kiinnostustaan minua kohtaan ja se häiritsee minua hyvin paljon. Tai ei se häiritse, että hän osoittaa kiinnostustaan vaan se, että hän on niin veljeni näköinen. Tuntuisi oudolta suudella "veljeään"! Mutta katsoo nyt..